Olje-Reduser Kulelagret turbo?

Anbefalte innlegg

Holder på å montere en Turbonetics BB turbo nå om dagen, og lurer på om det er noe spesifikke mål som skal være på denne reduseren på olje-turen. Hvor stort hullet skal være og hvor mye som skal fløde igjennom.

 

-Har litt forskjellige redusere liggende, men fulgte ikke med noe info fra produsent ang dette, så er i tvil om hvilken eg skal bruke og hvor mye det har å si om det er minimale forskjeller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å tigge igjen en standard tilførselsnippel og så borre ett 2mm hull en gang i forbindelse med kulelager turbo, ble dog aldri noe av den turboen. Utifra hva jeg kan huske å ha sett av restriktorer, så har de vel ligget på ca 1.5-2mm hull.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja... Fikk beskjed fra de jeg kjøpte den av at disse ikke Turbonetics BB turboene ikke skulle ha reducer. Noen som vet noe mer om dette? Greit å være sikker på dette så ikke alt av tetninger rakner allerede på prøveturen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.