Savner crome enderør til S6

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Lurte på om det er noen i klubben som har tips til meg vedrørende crome endestykker til min S6? Hva som passer/ser bra ut og eventuelt hvor dette kan kjøpes? Tenker på endestykker som evt. kan tres uten de orginale rørene.

 

Målte diameteren på orginal eksosrør-ende til 60mm. Og så er det 15mm plass mellom dem. Men dybden er litt spesiellt fordi potta "svinger" umiddelbart bak fangere.

 

Håper noen av dere vet om noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også spekulert på dette, men du må nok evt. kutte av de stussene som er der og endre utblåsposisjon, men det kan jo fort bli galt i forhold til innmaten i potta da:(

 

Tror det greieste er å hive noen penger "ut av vinduet" til effektbakpotte evt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er det jeg har vært "redd" for.. At eneste mulighet er å montere effektpotte bakerst. For meg blir det for mye penger bare for å "pynte" litt på stussen : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Smestad

\For meg blir det for mye penger bare for å "pynte" litt på stussen : gråter :

 

Det har du ikke vært/er alene om nei:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det to slike stusser på potta som på f.eks. TDi bilene?

 

Da finnes det vel en spesialstuss som man skrur på disse og som svinger opp under fangeren. Fant ikke noe bilde av den nå, men mener den finnes i D&W katalogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.