#1 Skrevet Oktober 16, 2004 Jeg har RS 6 front og kamei grill. Men skulle gjerne fått vite hvor jeg for tak i sidesjørt, pris?? og en annen bakfanger vil ikke ha rs4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2004 Sideskjørt finner du her http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_36&products_id=365 Eller så har du M3 sideskjørt hos NBS/powerzone til ca 3000.- Skal du ha bakfanger annet en RS4 må du ha Votex sin addon men den koster flesk...ca 7000.- mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2004 stemmer det christian. add-on på bakfangern koster fra 7000 og oppover. kom ann på hva du skal ha. Side skjørt hadde jeg heller godt for votex sine. litt dyre men jeg synes det er vært prisen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2004 Votex sinne sideskjørt er ikke bare litt dyrere...koster jaggu 7000.- de og:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2004 ja, og de org. koster 7800 men da tror jeg at det følger med nye lister nederst på døra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...