#1 Skrevet Juli 3, 2008 Heisann! Har da et lite problem med min bil. Har en Audi A3 2001 modell. (8L?) Sto idag i kø - ble rimelig varmt for motoren tror jeg, også ville ikke vifta starte. (Dette var på ca. 110C) Så lurer på om enten føleren eller selve vifta har tatt kvelden. Uansett, lurer på hvor denne føleren sitter? Er det noen som vet det? Kan være evt en ledning som har falt av o.l. EDIT: Startet bilen på tomgang med fattern istad for å se om den ble noe særlig varm, men da hadde jeg ikke sjans til å få den høyere enn 80C, nå går begge viftene også som de skal... får vente å se om det dukker opp noen problemer når jeg står i kø igjen. Har også et annet spørsmål, når jeg svinger skarpt til venstre, trenger ikke så stor fart, så slår ESPn inn og begynner å nappe litt. Betyr dette slitte dempere? Mvh / Even L. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2008 termobrytern sitter på radiatoren, lit knotete og komme til den men det får man til kan komme med billde i morra=) den sitter såfal på venstre siden tor jeg lå under bilen når jeg bytta den, husker ikke helt men tit på venstre side=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2008 Tusen takk for svar - hadde vært kjempefint om du kan fikse et bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...