#1 Skrevet Juli 3, 2008 hey noen som har nye lagrer liggende til min kv trenger ny kjapt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2008 Oslo sylinderservice skaffer det evt sarpsborg motor service...sikkert mange andre og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2008 men har de på lager da noen som vett det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2008 men har de på lager da noen som vett det Ring å spørr... Hvorfor trenger du kjapt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2008 Reko AS i Ski har alltid slike på lager hvis du kan vente til i morgen tidlig. Jeg har også et slikt sett liggende, hvis du må ha i kveld og er i nærheten av Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2008 hehehe jo jeg tenkte jeg skulle få gjørt ferdig blokka før jeg reiste på ferie så det var bare derfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2008 Reko AS i Ski har alltid slike på lager hvis du kan vente til i morgen tidlig. Jeg har også et slikt sett liggende, hvis du må ha i kveld og er i nærheten av Oslo. oki men jeg bor i haugesund så det er litt lengt til oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2008 Kunne bestilt slikt før du begynte å pelle fra hverandre da vettu lurt å tenke på sånt først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2008 hehehe ja kunne jo det men må jo tenka då jo blir vel ferdige ein gong alikavell. toppen er ikkje klar heller enda men den kommer etter ferien, å clutch kom i dag så det er vel bare å vente. blir vel ferdig ein gong:) Kunne bestilt slikt før du begynte å pelle fra hverandre da vettu lurt å tenke på sånt først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 4, 2008 oki men jeg bor i haugesund så det er litt lengt til oslo Jeg hadde ikke regnet med at du ville ha dem, og jeg har heller ikke behov for å bli kvitt dem. De ligger i beredskap Men: Når man ca kl 1830 spør om noen har liggende fordi man trenger kjapt, da er det ikke langt til Oslo. ;)Hvis man ikke har tenkt å skru hele natten for å få ferdig et prosjekt som skal kjøres neste dag, så kunne man vel heller vente til neste dag og ringe en forretning ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...