#1 Skrevet Juli 3, 2008 jeg har en 93 mod. audi 80 1,9TDI avant Like etter jeg kjøpte bilen begynte bakrute viskeren og stoppe, stå stille ei stund for og plutselig begynne gå igjen helt av seg selv.. så kutta den helt ut.. og ble stående merkelig plassert på ruta... Så begynte interval forran og tulle.. av og til virka det som det skulle, også innimellom gikk visker'ne hele tida.. nå har jeg ikke interval lenger, og når slår av stopper visker'n akkurat der den er.. Kan noen si meg om feilen ligger i bryter eller noe annet sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2008 Feilen ligger vel i at den ikke er demontert? Sånn ellers har jeg ikke peil på hva som er galt, men har hørt om at jordfeiler kan forårsake mye rart slikt, men ta det med ei stor bøssa salt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2008 Sjekk gjennomføringen til bakluka for brudd/kortslutninger i kabelen, dette kan vel teoretisk også påvirke viskeren foran.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2008 Det skal jeg gjøre.. Takk for tips. Da er det ut og skru audi i varmen hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2008 Der var det 4 helt og delvis avgnagde ledninger ja... fikk skjøtt dem og sa ble det liv i bakrute visker'n att gitt.. men visker'n forran mangler fortsatt interval.. (den går hele tida i interval stilling) og jeg har også fått orden på tåkelysa mine. Nå kan jeg bruke sprederene uten att tåkebaklysene slår seg på. Men når jeg slår på de bak slår og sprederene mine seg på, skal det være sånn? Mangler også spyler bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...