Anbefalte innlegg

Hei,

Har en 97mod A4 B5 med lyktespylere, men helt siden jeg kjøpte bilen har det ikke vært mye liv i de. Tenkte jeg skulle feilsøke litt på det nå som ferien starter og det blir god tid igjen..

Noen som vet hvordan systemet er bygget opp? Er det to pumper. En til vindu og en til lykter, eller er det samme pumpe på begge systemene? Går utifra at det enten må være pumpa eller tette slanger, for jeg byttet nylig den ene spyleren pga. en påkjørsel, så den skal være i skjønneste orden.

Takker for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg feilsøkt en hel del.

Fant først ut av det var pumpen som var problemet, så jeg byttet den. Monterte den nye pumpen og regnte med at alt var fint, men den gang ei. Ingen reaksjon... Så da var det opp med diverse deksler for å lete etter ledningen. Hadde haynes å støtte meg til når det gjaldt koblingsskjema, så etter en del leting fant jeg hvor kabelen gikk inn i releboksen. Fant ut at det var rele 308, så jeg antok at det var releet som var problemet siden det var kontakt med pumpen helt frem til releet (målte dette). Når jeg har montert alt igjen, prøver jeg en gang for morroskyld. Da spruter det som bare det. Jippi tenker jeg! Da er problemet løst.

Når jeg prøver 5min senere fungerer det derimot ikke... Shit!

Så mitt spørsmål til dere. Er det slik at lyktespylingen spyler så lenge du holder nede hendelen, eller blir den styrt av noe annet? Kan det hende at det er meningen at lyktespylingen ikke skal virke rett etter å ha spylt en gang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allright! Da funker det igjen.. Etter litt søking her på forumet oppdaget jeg at lysbryteren må være på for at det skal fungere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.