påfyllingshul bakdiff ødelagt på A100 Q

Anbefalte innlegg

har en Audi 100Q som jeg har byttet bensintank på, og i den forbindelse måtte hele bakdiff/aksling ned, og det rant av mye olje pga att den ble liggende opp ned..

fylte på igjen 1 liter GL4/5 og har en lyd i bakdiffen, høres ut som om noe det er lite olje der, ingen ulelyd, men mer som om noe er tørt.. vanskelig å forklare.. høres rimelig godt hvis man tar ned luka inn til bagasjerommet

uansett ,påfyllingskruen er helt vrak, kan bare glemme å få den opp nå, men ser det er et "lokk" hvor nettopp denne skruen sitter på høyresida der, kan jeg skru av det? evt fylle på olje andre plasser?

fylte på igjennom utluftingshullet når jeg drev med tanken.. men skal jeg fylle på gjennom den igjen så må jo hele skiten løftes ned igjen : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en Audi 100Q som jeg har byttet bensintank på, og i den forbindelse måtte hele bakdiff/aksling ned, og det rant av mye olje pga att den ble liggende opp ned..

fylte på igjen 1 liter GL4/5 og har en lyd i bakdiffen, høres ut som om noe det er lite olje der, ingen ulelyd, men mer som om noe er tørt.. vanskelig å forklare.. høres rimelig godt hvis man tar ned luka inn til bagasjerommet

uansett ,påfyllingskruen er helt vrak, kan bare glemme å få den opp nå, men ser det er et "lokk" hvor nettopp denne skruen sitter på høyresida der, kan jeg skru av det? evt fylle på olje andre plasser?

fylte på igjennom utluftingshullet når jeg drev med tanken.. men skal jeg fylle på gjennom den igjen så må jo hele skiten løftes ned igjen : mad :

om du har sveiseaperat, hadde jeg sveiset fast en mutter på den skruen, er ikke så mange andre plasser man får fylt olje på som jeg vet, er best å få ut den pluggen, når du ikke får ut den pluggen, til på fyllings hølet så får du heller ikke målt om det er for mye eller forl ite olje der,

for olja skal ligge helt i kant med det hullet, om jeg husker rett,

lykke til såfal=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.