Golf 4 GTI 5 dørs interiør vs Golf 4 stasjonsvogn...?

Anbefalte innlegg

Hei... som overskrift sier skal det vel ikke være noe problem med førerstolene..... men åssn er det med passform til bakseter disse to bilene imellom? Skal altså ha nytt interiør i stasjonsvogna og er da på utkikk etter noe i skinn eller vanlige recaro seter... noen som veit om det passer fra f.eks en GTI? Er ikke så lett å oppdrive skinn eller recaro stoff til Golf 4 stasjonsvogn.... lite er det å oppdrive fra Bora stasjonsvogn og : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nobody knows?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ingenting om dette du lurer på på golf 4, men jeg hadde en golf 3 som jeg byttet interiør i.

 

Fikk et interiør (av en i klubben) som kom fra en vento, og som da skulle inn i min mk3 stasjonsvogn. Fremme var det jo et rent bytte uten problemer. Litt værre bak. Der passet det ikke helt 100% med fester, sånn at ryggen ville ikke i lås. Det jeg gjorde for å løse dette problemet var rett og slett å bytte trekk/skumgummi. Beholdt originale stål"plater". Da passet alt 100% etterpå.

 

Skrev dette som et tips. Mulig det er likt i mk4 også? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ingenting om dette du lurer på på golf 4, men jeg hadde en golf 3 som jeg byttet interiør i.

 

Fikk et interiør (av en i klubben) som kom fra en vento, og som da skulle inn i min mk3 stasjonsvogn. Fremme var det jo et rent bytte uten problemer. Litt værre bak. Der passet det ikke helt 100% med fester, sånn at ryggen ville ikke i lås. Det jeg gjorde for å løse dette problemet var rett og slett å bytte trekk/skumgummi. Beholdt originale stål"plater". Da passet alt 100% etterpå.

 

Skrev dette som et tips. Mulig det er likt i mk4 også? :)

 

Hmmm... det hørtes ikke så dumt ut du! :) Det hadde jeg aldri tenkt på, men jævli smart faktisk! Bare den midtarmlene saken er lik så kan kanskje den metoden gå?

 

Grunnen til at jeg spør er at noen sier det passer rett i mens noen sier som du sier at det blir no krøll med å få baksetene i lås ellerno sånt....: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... det hørtes ikke så dumt ut du! :) Det hadde jeg aldri tenkt på, men jævli smart faktisk! Bare den midtarmlene saken er lik så kan kanskje den metoden gå?

 

Grunnen til at jeg spør er at noen sier det passer rett i mens noen sier som du sier at det blir no krøll med å få baksetene i lås ellerno sånt....: klø :

 

Ang midtarmlene så var dette noe jeg fikk i mk3'en min. Var ikke det originalt, men i interiøret jeg satte inn. Fester og alt var klart i bilens originale interiør. :)

 

Var et GL-interiør fra Vento jeg satte inn i min Golf CL.

 

KLIKK HER FOR BILDER AV BILEN

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med et 4'er Recaro stoff eller skinninteriør her som har planer om å selge?? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.