#1 Skrevet Juli 4, 2008 Hørt noen snakke om at et TT dasjbord skal passe sånn någend lunde med noen modifiseringer inn i en audi a3 8l? Noen som veit noe om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2008 Jeg har sett det! Hvor mye modifiseringer det var husker jeg ikke. Noen andre her på forumet har sikkert bilde liggende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2008 noen som har bilder? Modell TT som passer best? Noen som vet hvem som har gjort dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2008 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2009 Ser det er en stund siden det var noe liv i denne. men hadde vært moro om noen viste noe om dette da jeg selv er litt innteresert i svaret:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2009 Søkte litt på google, men eneste jeg fant var TT dash i gammel VW Golf... morsomt da, men hjelper vel ikke deg så mye: klø : http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4269160 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...