#26 Skrevet August 5, 2008 Hvilken vei kjører Bergenskolonna ? Østover:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 5, 2008 Hvilken vei kjører Bergenskolonna ? ser for meg lærdalstunellen og hemsedal men er åpen for andre forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 5, 2008 Jeg har jo verken campingvogn eller telt, så det blir vel å sove i bilen for meg da hehe:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 5, 2008 Pleier å kjøre Aurland-> Hol når jeg drar hjemover, men det er noen partier der med dårlig vei.. Når har folket tenkt å reise og hvilket klokkeslett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 5, 2008 Hengerfeste er under opprulling nå på 3ern så ser ut som det blir family camping på meg og deg no i "egget" ditt i fra høsten 12. Ajaj....den e fin! Ser for meg at da hadde blitt antydning til kø bak oss opp hemsedal viss me skulle dratt den vogna med mine 54hk.....hehe....men for all del, alt går jo:) JP då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 5, 2008 Feiginger. Syns dere burde trekke med einseren:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 5, 2008 Pleier å kjøre Aurland-> Hol når jeg drar hjemover, men det er noen partier der med dårlig vei..Når har folket tenkt å reise og hvilket klokkeslett? Kanskje litt tidlig å sei endå, hadde vel vore greit å vore borte der til Fredags kvelden ein gong.... Ser iallefall for meg da her eg set..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 5, 2008 Feiginger. Syns dere burde trekke med einseren:D for stilen sin del er vi feig ja, men for komforten og turen ellers er jeg ikke enig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 5, 2008 for stilen sin del er vi feig ja, men for komforten og turen ellers er jeg ikke enig... Syns du skal satse med Jettaen eg Tommy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 5, 2008 Jaja må jo det;) men må innom valdres å hente 90'n;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 6, 2008 for stilen sin del er vi feig ja, men for komforten og turen ellers er jeg ikke enig... Viktigste er at dere blir med:) Har vært mye snakk om før, men nå er det på tide;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 6, 2008 Viktigste er at dere blir med:) Har vært mye snakk om før, men nå er det på tide;) Stiller med halvhjelm og du med bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 6, 2008 Prøve å få tatt en liten tur innom iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 6, 2008 Men faen!!! Jeg bor jo ikke i Bergen, haha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 6, 2008 Stiller med halvhjelm og du med bil? Ja, det kan sikkert være ledig noen runder i passasjersetet til deg;) (Hvis det blir S4en over fjellet da. Noe usikkert enda) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 8, 2008 Ajaj....den e fin! Ser for meg at da hadde blitt antydning til kø bak oss opp hemsedal viss me skulle dratt den vogna med mine 54hk.....hehe....men for all del, alt går jo:) JP då? Eg satser jo på at dere har litt ekstra gulvplass i "egget" ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 8, 2008 Har troen på at dette kan bli den gøyeste turen ever:) Skulle bare ønske eg og skulle ligge på campen:p Men eg har no tenkt å ta meg noen øl der på kvelden:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 8, 2008 Eg satser jo på at dere har litt ekstra gulvplass i "egget" ditt? Plass e da jo ingen problem med i den "wagon" der, men da ser spøkefullt ut for min deltagelse, avløyseren min e sjuk, så eg må kanskje stå 5 dager ekstra.....veit sikkert meir øve helge..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 9, 2008 Her også, forhåpentligvis med S2'n:evil: Nå, en mnd senere: Selvfølgelig med S2`n:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...