#1 Skrevet Juli 4, 2008 Har akkurat kjøpt meg en Coupe. Den har disse fete amerikanske fangerene Hvordan er det å sette på europeiske der? Er det bare å bytte rett over elller må det moddes litt? Tenkte på i forhold til det dempe greiene inni fangeren. Også instrumentene, er det bare å få tak i europeiske og sette inn? Er kjørekomputer og den grafiske skjermen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2008 Ta av fangeren å se:) Tror det bare er å bytte over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2008 Tror egentlig det er det ja. Noen som har peiling på instrumentene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2008 Eneste er at det er grisedyrt med digitale instumenter. Men jeg mener det skal gå an å bytte enheter på de. Altså bytte mellom MPH og KMT. Skal se om jeg finner det ut, eller er det sikkert noen andre som vet om det her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2008 Kunne tenke meg at det er dyrt ja... bare "program" bytte liksom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2008 Der se... Jeg fant, jeg fant! 1: Trykk inn og hold høyre knapp på kjørekomputer-bryteren i ca. 2 sek. til det begynner å blinke i MPH. 2: Slipp bryteren. 3: Trykk en gang (ikke hold) på høyre knapp på kjørekomputer-bryteren igjen. Nå bytter det til KMT 4: Trykk en gang (ikke hold) på venstre knapp på kjørekomputer-bryteren, for å stoppe blinkinga. 5: Ferdig! Dette er til digitalt dash til typ 85 da... hvis det er det du har da...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2008 Har typ 89, prøvde men det virket ikke hos meg. Men er det bare å bytte rett over eventuelt? den passer og det blir ikke no feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 6, 2008 På typ89 må du nok bytte instrument. Tolkingen skal være i selve instrumentet og ikke i hjernen, så det skal gå an å bytte over til ett Europeisk. Fangere skal også passe rett på, chassiet er likt bortsett fra fangere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...