Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg en Coupe.

Den har disse fete amerikanske fangerene : rolleyes

Hvordan er det å sette på europeiske der? Er det bare å bytte rett over elller må det moddes litt?

Tenkte på i forhold til det dempe greiene inni fangeren.

Også instrumentene, er det bare å få tak i europeiske og sette inn? Er kjørekomputer og den grafiske skjermen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta av fangeren å se:)

Tror det bare er å bytte over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror egentlig det er det ja.

Noen som har peiling på instrumentene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste er at det er grisedyrt med digitale instumenter. Men jeg mener det skal gå an å bytte enheter på de. Altså bytte mellom MPH og KMT. :) Skal se om jeg finner det ut, eller er det sikkert noen andre som vet om det her. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenke meg at det er dyrt ja... bare "program" bytte liksom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der se... Jeg fant, jeg fant! :)

1: Trykk inn og hold høyre knapp på kjørekomputer-bryteren i ca. 2 sek. til det begynner å blinke i MPH.

2: Slipp bryteren.

3: Trykk en gang (ikke hold) på høyre knapp på kjørekomputer-bryteren igjen. Nå bytter det til KMT

4: Trykk en gang (ikke hold) på venstre knapp på kjørekomputer-bryteren, for å stoppe blinkinga.

5: Ferdig!

:)

Dette er til digitalt dash til typ 85 da... hvis det er det du har da...? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har typ 89, prøvde men det virket ikke hos meg.

Men er det bare å bytte rett over eventuelt? den passer og det blir ikke no feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På typ89 må du nok bytte instrument. Tolkingen skal være i selve instrumentet og ikke i hjernen, så det skal gå an å bytte over til ett Europeisk. Fangere skal også passe rett på, chassiet er likt bortsett fra fangere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.