#1 Skrevet Juli 4, 2008 er det LS olje på bakdiffen på disse? har tilgang til Mobil 1 GL4/5 og GL 5 LS på jobben hva skal jeg bruke? haster litt! 85 Audi 100 Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2008 Oljemannen min sverger på 75/90 GL-5 på bakdiffen på disse. På girkassen skal det 75/90 GL-4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2008 står mobilube 1 SHC GL-5 LS 75W/90 på kanna våres.. så jeg lurer på om det skal være LS eller ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2008 Har ingen erfaring med mobil1 oljen dessverre, han var bare ekstremt klar på at det ikke skulle være gl4 men gl5 oljen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2008 Også jeg som har brukt 80W/90 da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2008 Girkassen skal ha GL-4, differensialen bak skal ha GL-5. LS er ikke nødvendig, da det ikke er noen LS-diff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...