Hvilke hjullager til bilen?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Må kjøpe nytt hjullager til dama sin Polo-1.4-96 modell, men når jeg skulle handle dette på mekonomen så hadde de to forskjellige.. selv om jeg oppga reg nr. de hadde bare den ene og den andre måtte bestilles så jeg kjøpte den ene, men har ikke lyst å demontere navet hvis den ikke passer. Vet dere hvem av disse jeg skal ha?

Valg 1(den kjøpte jeg)

Indre diam: 35mm-

Ytre diam: 66mm-

Bredde: 37mm-

Valg 2

Indre diam: 40mm-

Ytre diam: 72mm-

Bredde: 37mm-

Hvilke er for bilen? Går det å finne det uten å ta ut navet og måle?

Reg nr på bilen er: ne 64952

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Framm eller bak. Framme må du nok ha presse. Bak trur jeg du klarer deg uten. Beste tipset er å dra til merkeverksted å spørre nøaktig hva som er i din hvis ikke noen her p¨å forumet vet det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Framm eller bak. Framme må du nok ha presse. Bak trur jeg du klarer deg uten. Beste tipset er å dra til merkeverksted å spørre nøaktig hva som er i din hvis ikke noen her p¨å forumet vet det.

jeg vet at jeg må ha presse.. er foran. Men er jo to stykk forskjellige hjullager foran..forskjellige størrelser. aner ikke hvem som er til poloen min : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen har to forskjellige til denne bilen på webkatalogen, men Meca oppgir bare ett, og det gjør delekatalogen også, nemlig det som er 66x37 mm. Originalt delenummer skal være 6N0 498 625

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.