#1 Skrevet Oktober 17, 2004 Har litt trøbbel med vifta på min 89mod Golf II!! Har skjelden hørt a vifta har snurra, og motoren blir meget varm! Hva kan det være? Temp. føleren kansje?? Det lyset i dashen bak temp. viseren lyser av og til når jeg tuter... Hmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2004 Opprinnelig postet av Christoffer Rosmo Har litt trøbbel med vifta på min 89mod Golf II!! Har skjelden hørt a vifta har snurra, og motoren blir meget varm! Hva kan det være? Temp. føleren kansje?? Det lyset i dashen bak temp. viseren lyser av og til når jeg tuter... Hmm... Det kan godt være at temp.giveren er gåen.. Den sitter nederst på radiatoren på den sia som batteriet sitter på... Du kan nappe ut kontakten og kortslutte mellom 2 av punktene.. Går vifta da er det nok giveren som har tatt kvelden.. Har byttet den på et par golfer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2004 Skjema klippet ut av håndbok. V7 er viftemotor og F18 er termostaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2004 Ok, det var det jeg hadde trodd. Den fungerer av og til. hehe.. Må vell få taki en ny føler. Takk for svarene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...