Bildefilm, Sunndal - Karmøy

Anbefalte innlegg

Som topic sier.. Jeg tok en haug med bilder på turen jeg hadde til Karmøy denne uka, så jeg la til en sang og la inn en del av bildene her.. enjoy!

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan program har du brukt for å lage denne filmen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sony Vegas, et videoredigeringsprogram egentlig, men er så lett å bruke at det er like greit å bruke det til slike type filmer også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte bilder! Kjente igjen mer enn halvparten av stedene :) (Hardangervidda, Vøringsfossen, Hardangerfjorden, og selvsagt Karmøy). Er lokalkjent på strekningen Hallingdal - Karmøy. Ser du gikk helt ned til fossen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk? ;D

Girkassa på lastebilen ble overopphetet pga 32 varmegrader og 52tonn.. Så jeg måtte ha pause på toppen av Måbødalen.. Og der går det et slikt turisttog, trolltoget.. Satt på en runde med det jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjefs sammensetting av gode bilder... lit tskuffa øve at du ikkje ga ein lyd at du sku ned her på "sør" landet :P kunne jo møtt deg ein plass å preika skjit litt :P men men

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe Dag Stian.. Jeg ankom Karmøy 02:10 om natta, og reiste igjen 11:10, altså mine tilmålte 9 timer med "hvile"..

Men joda, jeg stoppa jo og fylte diesel på Esso Raglamyr, der fikk jeg jo et kvarter, hehe.. Skal huske det til neste gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det må du vettu..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stig Arne: Du kjørte vel ikke for Godstrafikk og Bilspedisjon vell? mye kjente steder for min del gitt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MYE kjente steder jah. ser du hadde tatt bilde over mot vestsiden av hardanger fjorden, ser gården våres der ;)hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.