#1 Skrevet Juli 5, 2008 Jeg holder på og montere lys nå, og lurer på hvordan dere andre har festet lysene, bare limt de i den nedre grillen eller har dere også festet med braketter? Er jo ingenting å feste brakettene i så er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre dette.. Takker for eventuelle tips:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2008 på gamle bilen så kjøpte jeg hella de micro og tok en ståk plate som jeg skrudde fast i toppen av den nedre grillen på baksiden av fangern og deretter skrudde braketten til tåkelysene i denne stålplata igjen. skjønte du den??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2008 lurer litt på dette eg og.. det du mener er at du festet platen i selve fangeren...? eller i stål delen av støtfangeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2008 begge deler går. fester du den i stålrammen som sitter bak fangern så blir de sittende igjen når du tar av fangern. men setter du den i fangern så blir de med ut samtidig. dette må man jo velge selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2008 Takker for info, skal se hva jeg gjør, men blei litt mer arbeid enn tenkt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...