#1 Skrevet Oktober 17, 2004 Her kan man mene hva man vil... vakkert var det ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2004 hehe-- den så litt kjedelig ut ja!... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2004 Syntes den ble ekkelt lik Chrysler Crossfire jeg.... Høyre siden av bakluka var mildt sagt interessant... ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2004 Golf Spacewagoon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Her kan man mene hva man vil... vakkert var det ikke synes faktisk ikke den var så ille jeg, tøft at noen tørr å lage no nytt. TT begynner å bli en kjedelig bil i mine øyne, alle er like stort sett, og de som det er gjort noe med har ofte helt feil stuk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2004 Synes den var litt kul jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2004 Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen Synes den var litt kul jeg da... da er vi 2 selv om det var litt dårlig Ps men det går seg til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...