#1 Skrevet Juli 5, 2008 Enkelt og greit, hvor har dere handlet og hva koster det? Trenger to dekk pga skeiv spissing. 235/35/19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2008 Mulig du finner svar her http://www.kelkoo.no/drilldown~100062113/Nankang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2008 984 kr pr. stk levert på døra fra http://www.dekkonline.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2008 wow. danke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2008 du finner di ikke billigere en på dekkonline jeg kjøpte just 4stk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2008 Husk at prisen på dekkonline varierer fra dag til dag.. så kan fort tjene noen hundrelapper ved å følge med litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2008 Nå idag punkterte jeg sånn høvelig, bestiller ikveld.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 6, 2008 jeg kjøpte akkurat på andrås dekk å felg for under 6000 ferdig på felg , balanser osv.. Vet ikke om andre har samme prisene men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 6, 2008 Hehe:D var en temmeling bra punktering det der ja:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 6, 2008 Litt langt til Hedmark for å balansere, da. Høres jo ut som grei pris. ang. punkteringa, så ser dere sikkert at dette dekket har vært temmelig slitt i indre bane en god stund. Var derfor jeg laget denne tråden Ble bare mer stress nå, som det smalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...