#1 Skrevet Juli 5, 2008 Hei! Lurte på om det er noen folk her på forumet som er intressert i en photoshoot på Hitra eller Frøya? Jeg har Kamera selv, men det hadde vært fint om flere hadde kamera og mer erfaring enn meg med å ta bilder, kjøpte nytt kamera for 2 uker sia, og har ikke lært meg alle funksjoner enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2008 Hei! Lurte på om det er noen folk her på forumet som er intressert i en photoshoot på Hitra eller Frøya? Jeg har Kamera selv, men det hadde vært fint om flere hadde kamera og mer erfaring enn meg med å ta bilder, kjøpte nytt kamera for 2 uker sia, og har ikke lært meg alle funksjoner enda Kan bli med en tur hvis vi tar det på orkganger: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2008 er noen karer fra frøya som er intressert, så du får komme hit;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2008 er med på den håvard,avtales nermere da?du har nr mitt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2008 Det må vi, Er i oslo helt til neste uke, så tar kontakt med deg da vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2008 Det må vi, Er i oslo helt til neste uke, så tar kontakt med deg da vettu! den er go,snakkes da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2008 Mulig jeg også blir med, om jeg er på jobb på den aktuelle datoen ( jobber på Hitra) .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2008 vi kan alltids tilpasse litt datoer, Kult å få møtt noen fler her ved øy omerådet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2008 vi kan alltids tilpasse litt datoer, Kult å få møtt noen fler her ved øy omerådet:) Ja det går ant! Jobber turnus på Hitra, så er der en uke av gangen, så det må gå ant og finne en dato der det passer alle:D Jobber til kl 18 på kveldene, så det kan hende det blir litt seint da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 15, 2008 Senere er vel ikkeno problem enda, da det begynner å bli litt kul himmel og sånt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...