#1 Skrevet Juli 6, 2008 hei! jeg har en s4 c4 93 mod stv og i den har jeg bare lyd i framdørene. og så kjøpte jeg høytalere til og ha i bakdørene,men når jeg tok av dørtrekka så satt det høytalere der! men disse går det fem ledninger inn på og i to av dem er konstant strøm, og i en av dem er det styrestrøm fra spilleren, men uansett hva jeg kobler inne på de to siste så er det bare så vidt det kommer lyd og det da kun fra diskanten! noen som har vært borti dette og fått det til og låte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2008 Skal du bruke vanlige høyttalere, 'må' du legge opp nye kabler. Det signalet som kommer bak der, kan du evt. bruke inn på en forsterker, da det er linjesignal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2008 ah stemmer, da blir det nye ledninger:P takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2008 ah stemmer, da blir det nye ledninger:P takker Jeg måtte koble opp fra den røde til den brune kontakten mener jeg på da høytalerene bak er aktive egentlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2008 du trenger ikke nye kabler...man får i de fleste bilstereo sjapper en adapter til å bruke på ISO kontaktene. hadde det selv på RS2'n som hadde aktive høytalere bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...