#1 Skrevet Juli 6, 2008 Hadde en tråd her tidligare angåande kva slags sett eg skal kjøpe til RS2`en. Såg det var noken som anbefalte dette; http://www.bilmodecenter.se/sv/article/417/h_r_stallbart_chassi_audi_rs2 Eg regnar med eg går for H&R og ikkje KW, men vil gjerne ha eit sett som er godkjent. Var mange som skulle kjøpe det klubbsport settet, men det har jo self ikkje Tüv papir. Må prøve å ha litt lovlige ting på bilen også Forslag til sett og pris mottas self med stor takk Skal plukke ned understellet på bilen utpå hausten så tenkte eg skulle bytte til senkesett samtidli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2008 bømp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2008 Tenkte eg måtte ta ein liten bømp til før eg gjekk og la meg Er somsagt på jakt etter H&R til RS2`en. Vil også ha med Tüv papir ettersom eg skal prøve å ha ein nokelunde lovlig bil. Kvar kan eg då få skaffe meg dette til ein billig peng? Skal begynde å plukke ned heile understellet for sandblåsing og pulverlakering , og tenkte eg skulle ta å sette på eit justerbart då. Hjelp mottas selvfølgelig med stor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2008 Den eneste gewinden som H&R har til B4 80 quattro (og dens derivater - deriblant P1 RS2) er 29 491-2. Dette kan bl.a. bestilles hos Brakes.no eller via Tom Are her på forumet (om du ikke vil legge sommerferien til Tyskland og handle hos en av forhandlerne til H&R). Om du legger turen til vakre Moseldalen kan du kombinere den tyske VM-runden i WRC med vakker natur, god vin, kjøp av gewinde og besøk på Nürburgring på hjemveien. I så fall kan du kontakte Reifen Leven (http://www.leven-tuning.de) i Trier: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2008 finnes det noen sett der man slipper og sende inn fjørbeina? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2008 De fleste som har og driver med s/rs2 går for h&r er nok de som er best på disse bilene, men da må de gamle fjørene sendes inn trur jeg. Hvis ikke har man Øhlins å, men regn med rundt 45t for dem: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2008 Den eneste gewinden som H&R har til B4 80 quattro (og dens derivater - deriblant P1 RS2) er 29 491-2. Dette kan bl.a. bestilles hos Brakes.no eller via Tom Are her på forumet (om du ikke vil legge sommerferien til Tyskland og handle hos en av forhandlerne til H&R). Om du legger turen til vakre Moseldalen kan du kombinere den tyske VM-runden i WRC med vakker natur, god vin, kjøp av gewinde og besøk på Nürburgring på hjemveien. I så fall kan du kontakte Reifen Leven (http://www.leven-tuning.de) i Trier: ja :. Nice Dagens ferie tips Tom Are er litt negativ til sett der fjørbeina må sendast inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 7, 2008 Brakes.no har på lager, slik at bilen ikke trenger å stå på bukker i ukesvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 7, 2008 Brakes.no har på lager, slik at bilen ikke trenger å stå på bukker i ukesvis Bilen blir satt på bukk og får nedplukka undetell anyway så er ingen hast Tenkte berre eg skulle kjøpe inn settet slik eg har det liggande. Veit du noke om prisen fra brakes ? og regnar med dette er Tüv godkjent også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 9, 2008 Her er mailen eg fekk tilbake frå Brakes: Hei,Vi har et høydejusterbart monotubekit fra H&R til denne bilen. Settet koster 11490,- inkl mva og tar 1-5 dager å få inn. Vi må ha dine tomme fjærbein foran tilbake for disse er det begrenset tilgang på. Så leverandør må ha disse tilbake. Du blir fakturert i etterkant om det skulle være noe arbeid som måtte gjøres på returbeina for å få de i orden om de skulle være skadet ol. Normalt ikke mer enn 1 time a 500,- om noe i det hele tatt. Vist ingen har ein bedre pris eller eit anna alternativ eg før vurdere å regnar eg nok med at dette blir handla inn Kunna gjerne gått for clubsport settet , men vil ha eit med papir på. Vil berre ha bilen en smule lavare og litt stivare ,so regna nesten med dette settet vil halde då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...