#1 Skrevet Juli 6, 2008 Har en a4 b6 med chrome lister rundt om og chrome speilkapper som jeg vil shine opp litt. Har kjøpt autosol, men har lest at det er for grovt og vil lage riper. Hva bør jeg bruke? Tenkte også å shine opp railsene..de er vel aluminium? Hva er best å bruke på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2008 På speilhusene så kan du bare prøve med vanlig poleringsmidler.. På railsene så kan du prøve på ett lite område med Autosol, gjerne ett som ikke er så synlig... Jeg brukte Never Dull på railsene og listene rundt vinduene på Passaten min, og det ble dritbra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2008 ..jeg har brukt Meguiar´s All metal polysh, og vært meget fornøyd med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2008 Den prøvde jeg også, og Never Dull er mye bedre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2008 Den prøvde jeg også, og Never Dull er mye bedre... Kan du forklare litt mer hva dette er ? hvor får jeg tak i dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2008 Jeg kjøpte det i USA når jeg var der, men tror du får noe tilsvarende på nærmeste Harley sjappe... http://www.autogeek.net/eo104.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2008 Jeg kjøpte det i USA når jeg var der, men tror du får noe tilsvarende på nærmeste Harley sjappe...http://www.autogeek.net/eo104.html Vill ett slikt middel klare og fikse biffen på disse listene.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2008 Jasså gitt, har du rota deg inn hit nå Om det er ekte metall og ikke plast vil jeg tro autosol takler det der ganske greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2008 Jasså gitt, har du rota deg inn hit nå Om det er ekte metall og ikke plast vil jeg tro autosol takler det der ganske greit. Jeg har da vell rotet meg hit kan du tro Skal ikke si hva de listene er laget med nei desverre. Men Autosol tok det ikke.. Derfor må jeg ty til dere andre guruer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 31, 2008 Var akkurat sånn listene mine så ut også... Never Dull er dritbra:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2008 Nevr Dull skrives det. Post før- og etterbilde når du finner ut hva du skal bruke. Jeg kjøpte noe fra Biltema som var skikkelig ræv så nå må du imponere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 31, 2008 Skal prøve med plastx i morgen, om det ikke fungerer så blir det og bestille Nevr Dull og teste det. Supert og takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 1, 2008 Nevr Dull i Norsk web shop : http://www.hotrod.no/ProduktVis.asp?id=1734 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 1, 2008 bestilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 1, 2008 Her er før og etterbilde etter PlastX Skal prøve med Nevr Dull og se om det bli bedre. For det henger igjenn litt enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 9, 2008 Nevr Dull = GULL!!! Fekk dette i posten i dag fra http://www.hotroad.no Rett ned på bilen å prøve............ fantastisk stoff.... berre at det står på tysk på boksen åssen det skal brukest Kansje nåken kan oversette En ting å klage på: 98kr boksen + 100kr i frakt..... synest den frakta var drøy.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 9, 2008 Fantastisk:) Bestillt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 9, 2008 Nevr Dull = GULL!!! Fekk dette i posten i dag fra http://www.hotroad.noRett ned på bilen å prøve............ fantastisk stoff.... berre at det står på tysk på boksen åssen det skal brukest Kansje nåken kan oversette En ting å klage på: 98kr boksen + 100kr i frakt..... synest den frakta var drøy.... Fungerte på Rails'en óg eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 13, 2008 har strevd litt med stygg krom jeg å så bestilte en jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 13, 2008 Det har jaggu jeg gjort og, men ikke fra den hotrod.no. Siden ser useriøs ut. På Ebay fikk jeg 2 bokser til 110,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 15, 2008 erfaring: Denne må faktisk jobbest ganske hardt med for å få optimal virkning. men funker denne.... har et par prikker eg ikkje klarer å få med dette stoffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 16, 2008 Det funket ikke i det hele tatt på mine lister. Det virker som om det er plast lister - med en klar lakk over "crom" en. Crom en er nå stygg men får ikke polert dette bra igjen pga av "lakken" over. Har hatt kontakt med Møller og det er oppe til vurdering å skifte alle listene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 16, 2008 Det funket ikke i det hele tatt på mine lister. Det virker som om det er plast lister - med en klar lakk over "crom" en. Crom en er nå stygg men får ikke polert dette bra igjen pga av "lakken" over. Har hatt kontakt med Møller og det er oppe til vurdering å skifte alle listene. Funker ikke på mine heller. verken rails eller dørlister ble noe bedre. Noen som kan forklare framgangsmåten sin, så jeg kan se om det er meg det er noe i veien med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 16, 2008 vasket bilen min i dag i gjen.... mange av listene er akkura like stygge som før eg brukte nevr dull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 18, 2008 Hei i gjen! Har no i kveld vert på et profisjonelt bilpleie verksted å prøvd alt muleg for å fixe desse listene. Han som jobbet der seier at 95% av alle VW Audi / Mercedes som kjeme inn har desse problema. 2 ganger med feil vaksemiddel/avfetting på listen å dei blir slik. No i kveld har vi prøvd alt som kan prøvast...... alle store bilpleie produkter som finnest... pluss alt muleg anna. Men uten helll SO gutter å jenter........ kva gjør vi???? Roger Indrebø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...