#26 Skrevet August 18, 2008 Hei i gjen! Har no i kveld vert på et profisjonelt bilpleie verksted å prøvd alt muleg for å fixe desse listene. Han som jobbet der seier at 95% av alle VW Audi / Mercedes som kjeme inn har desse problema. 2 ganger med feil vaksemiddel/avfetting på listen å dei blir slik. No i kveld har vi prøvd alt som kan prøvast...... alle store bilpleie produkter som finnest... pluss alt muleg anna. Men uten helll SO gutter å jenter........ kva gjør vi???? Roger Indrebø Du setter deg ned å skriver brev til importøren! å krever gratis lister til folket:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 18, 2008 Tar ikke Nevr Dull det? Funka helt kanon på bilen min ihvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 18, 2008 Noken som har prøvd nevr dull på b6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 18, 2008 Hvorfor får noen skikkelig bra resultat ved bruk av Nevr Dull, og andre er meget skuffet over resultatet? Plages også med at rails`n ikke ser bra ut.. Kan noen av dem som er fornøyd, beskrive hvordan dem gikk fram, for og få et bra resultat med Nevr Dull? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 19, 2008 min erfaring med Never Dull: Funket bra med en gang eg brukte det. Men etter neste vask var dei styggere en før eg brukte det. Verfall der eg måtte jobbe lenge med nevr dull for å få det fint. Dette plager meg stort no etter kvart.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 19, 2008 vasket bilen min i dag i gjen.... mange av listene er akkura like stygge som før eg brukte nevr dull Er listene av plast eller metall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 19, 2008 virker som det er et slags plast belegg på dei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 21, 2008 Nevr Dull funker ikke hos meg, A4 B6. Har også prøvd Autoglym Trim Renovater, funket ikke den heller... Denne Plastx, hvor får en kjøpt den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 21, 2008 Sliter med listene på en S6 C4 også, prøvd PlasX uten særlig hell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 21, 2008 PlastX er ihvertfall å få kjøpt hos Meguiars forhandlere. Men er ikke 100% fornøyd med resultatet av det eller NevrDull jeg heller , så er det noen som finner ut noe lurt så gi ett hint. Noen som vet va det koster komplett med nye lister på Passat 3bg btw? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 7, 2008 Nå må noen kloke hoder ta å finne ut hva vi skal bruke på listene våre:) NevrDull gjorde det bare værre, blir deprimert av å se på listene mine:( hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 7, 2008 På min skjedde det ikke noe som helst. Har hatt kontakt med Møller om saken.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 7, 2008 Never Dull = Vart berre tull etter behandling...... ser rett å slett for jævli ut jo lenger tid det går etter behandling med never dull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 7, 2008 Merkelig. spør du meg.. Jeg og 3 andre kompiser har brukt den med glimrende resultat alle 3... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 7, 2008 Merkelig. spør du meg.. Jeg og 3 andre kompiser har brukt den med glimrende resultat alle 3... Beskriv hvordan du bruker den da, kan ikke skjønne at det er brukerfeil heller egentlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 7, 2008 Beskriv hvordan du bruker den da, kan ikke skjønne at det er brukerfeil heller egentlig.. Maskerer opp rundt der jeg skal bruke den, gnir på, lar det tørke litt, gnir det av med mf... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 7, 2008 Min ble bedere med engang ved bruk av neverdull! men nå har den blitt verre enn noen gang etter ett par vask! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 7, 2008 Dette kan rubbes/poleres opp, har gjordt det selv med en Markita + Menzerna nanopolish og oransj pad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 9, 2008 eg blir kvalm kvar gang eg ser på listene mine.......... dei listene eg fekk topp resultat på med never dull ser no helt for jævlige ut...... ser snart ut som dei er børsta alu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...