Anbefalte innlegg

Har en 97mod Caddy med 1.4 bensin mottor, og så lurer jeg på om noen har en anelse vilken andre mottor typer som passer i denne som da ikke er veldig mye modifisering for og få til.

Trenger sårt noe mer en den moped mottoren som er der nå.

Hadde vært litt artig med en sprek caddy også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn.no viser at det finnes 1.4 60HK, 1.6 75HK, 1.8 85HK (ikke std?), 19 SDI 64 HK. Mobile.de også 1.9 TDI 90 HK.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for hjelpen der, men tenkte på litt artigere motorer jeg, trenger ikke være caddy standar. Kanskje noe som passer i fester og med girkassen bare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 1.9 TDi, og det funker veldig fint! Kan overhodet ikke sammenlignes med den "sure" 1.4'n... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chip 1.9tdi'n til 125hk/275nm..da går den bra :) Utenom det kan vel en 1.8t passer nedi vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Hadde vært noe! Men kanskje ikke så lurt med tanke på at den har rulla 320'km... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Hadde vært noe! Men kanskje ikke så lurt med tanke på at den har rulla 320'km... :)

Min har rulla 230, så er litt skeptisk jeg å :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din er jo bare innkjørt den da jo!: haha :

Edit: Takk for lån av tråd, Kjetil. Men en 130hk TDI fra golf eller noe bør jo være skøy å sette i caddy'n. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo endel som har putta VR6 oppi disse. Artig pizza-bil det:)

Du får det nok ikke godkjent sånn utenvidere da:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig og låne bort tråden litt :D heheh

TDI er jo klart et alternativ, men må vell bytte hle bilen da også? Pedalsett? Tank? og opplegget til tankten kanskje?

den er jo ganske sprek i disse bilene den motoren.

Alt er vell bedre en den sure 1.4'n jeg har :D

hvordan er det med golf 2/3 mottor i disse, tenkte da på kanskje en GTI 16v mottor eller noe. eller kanskje G60?!

VR6'n har jeg jo sett i dem ja, men er vell både over budsjettet og vanskelig og få godkjent ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hvordan er det å få godkjent denne med noe annet en det den opprinnelig ble levert med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok muligens bli et lite problem med godkjenningen. Men ordner seg for snille gutter :D

Hadde bare vært digg med noe som dro i litt mere, gidder ikke bytte til 1.6 liksom vist det ikke er 1.6 16V eller hva det er Polo har kommet med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en tråd jeg vil følge med på..

Kjører sur 1.4 jeg og.

Har tenkt på hvilke alternativer det er å putte inn. Og kunne helst tenkt meg det godkjent da..

Er det virkelig så mye som må byttes for og sette inn en 90HK TDI da?

Litt chip, dyser og div.. så bør det jo gå greit..... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Caddy er jo lik seat ibiza i fronten.. Og ibiza kom jo som Cupra og Cupra R :) Dvs 1.8T skal passe bra.

Bygg om til ibiza-front samtidig:

ee15_1.JPG9a74_1.JPG

Jeg ville gått for 1.9Tdien med 90hk originalt. Hadde den i Beetlen og var VELDIG fornøyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært litt artig med en gti 16v også. Men tdi er jo noe jeg kunne tenkt meg, noen som har noen anelse om hva som må gjøres da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere tips og triks ønskes :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Caddy er jo lik seat ibiza i fronten.. Og ibiza kom jo som Cupra og Cupra R :) Dvs 1.8T skal passe bra.

Bygg om til ibiza-front samtidig:

ee15_1.JPG9a74_1.JPG

Jeg ville gått for 1.9Tdien med 90hk originalt. Hadde den i Beetlen og var VELDIG fornøyd!

Det der hadde vært kult :D Men 1.8T blir litt over grensa hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en tråd jeg vil følge med på..

Kjører sur 1.4 jeg og.

Har tenkt på hvilke alternativer det er å putte inn. Og kunne helst tenkt meg det godkjent da..

Er det virkelig så mye som må byttes for og sette inn en 90HK TDI da?

Litt chip, dyser og div.. så bør det jo gå greit..... :)

Ja er ikke konge'n med 1.4'n akkurat. Tdi er absolut noe jeg vurderer, bare spent på hva som evt må byttes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.