#1 Skrevet Juli 6, 2008 Har litt kødd med sentrallåsen min. Under kjøring er dørene opplåst, men sentrallåsen prøver å låse opp dørene hele tiden. Litt kjiipt da varselblinkene blinker når dette skjer. Og når jeg låser bilen låser den seg opp, og etter en stund åpner vinduene seg også Noen som har vært borti dette her før?? Litt kjedelig å reise på ferie med et sånt problem.. Håper noen har gode råd. Bilen er en Passat 3b stv 2000mod, 1,9TDI PD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2008 Det er ikke feil på nøkkelen din? Vet viduene åpner seg hvis man holder nede knappen på nøkkelen ei stund. Kan jo prøve med en annen nøkkel hvis du har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2008 : hjelp : Det er ikke feil på nøkkelen din?Vet viduene åpner seg hvis man holder nede knappen på nøkkelen ei stund. Kan jo prøve med en annen nøkkel hvis du har... Har prøvd det, virket dårli: hjelp : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2008 Noen som vet hvor denne sentrallås styringsboksen ligger? Mener jeg leste noe her om mulig fuktskade på disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...