#1 Skrevet Juli 6, 2008 Ja eller hva det heter. Jeg har ikke den sorte typen og lurte litt på hvor jeg får bestillt meg billigest en ny SORT. Hvordan tar jeg av den gamle? er den festet under skiltet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2008 Du kan jo kjøpe klubben sin "holder", den er sort. Mener du får kjøpt den fra lokallaget ditt. Eller du kan fjerne alt å feste skiltet med 3M borrelås, blir pent ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2008 Tenker ikke på skitrammen, men den refleks/tåkelys rammen rundt den igjen om du skjønner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2008 Hva slags bil snakker vi om her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2008 Regner med det er A6`en du snakker om. "Facelift" rammen får du billigst ifra Ebay. For å demontere den så må du av med trekket på innsiden av bakluka, deretter henger den i 6 bolter om jeg ikke husker helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2008 På A6 sedan sitter rammen med 4 muttere rundt tåkelysa, og tre torx-skruer nederst mot kromlisten. Husk bare på at det er forskjell på rammen på sedan og Avant, slik at du ikke kjøper feil type. Og, hvis du har sedan, og din gamle ramme er i brukbar til god stand (dvs uten sprekker), så er jeg interessert i å kjøpe den av deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2008 Noen som vet hva den a6 skiltplata heter på tysk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 7, 2008 Min er nok desverre en del "små" sprekker og jeg har en avant. Kanskje jeg skal prøve å lakkere den eller blir det helt jalla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 7, 2008 Noen som vet hva den a6 skiltplata heter på tysk ? Du kan prøve å søke heckblende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 7, 2008 Takk Ola, da vet jeg hva jeg skal søke etter om det blir pre facelift A6 på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 7, 2008 Min er nok desverre en del "små" sprekker og jeg har en avant. Kanskje jeg skal prøve å lakkere den eller blir det helt jalla? Min hadde store sprekker, jeg prøvde å fylle dem med epoxy pluss finsparkel og deretter lakkering, og det ble bare jalla. Så nå er min matt svart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 7, 2008 Du kan prøve å søke heckblende Nei var nok ikke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 7, 2008 Trodde det var en slik du snakket om jeg: http://cgi.ebay.de/Heckblende-Kennzeicheblende-fuer-Audi-A6-4B-C5-Avant_W0QQitemZ270244441059QQihZ017QQcategoryZ65129QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1247 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 7, 2008 Jo var det, men fikk opp noe helt annet når jeg søkte på ebay. Sikkert jeg som rotet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 7, 2008 Bare pass på at du kjøper riktig, de er forskjellige på avant & limo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 7, 2008 Okay Finner man dem billigere andre plasser også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 7, 2008 Det må nesten noe andre svare på, lurer for så vidt på det samme selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...