#1 Skrevet Juli 7, 2008 hei. noen som kan ta noen bilder av hvor ledningene sitter på lys bryteren på en golf gti 8v 1986 mod??? er bare kabel sko her. send meg gjerne mms 41466324 mvh fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2008 Hvor ledningene skal gå inn på bryteren? Er samme opplegget med kabelsko her også Men, det funker så kan sikkert ta et bilde til deg hvis ønskelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2008 Hvor ledningene skal gå inn på bryteren?Er samme opplegget med kabelsko her også Men, det funker så kan sikkert ta et bilde til deg hvis ønskelig? ja er bare masse ledinger med kabel sko her. ja gjerne ta noen bilder så jeg får igang detta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2008 ingen som kan nappe ut lys bryteren sin å ta et par bilder ?? er det gamle lednings nettet den med nød blinke knappen i dashen.. mvh fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2008 bump.... noen som kan gå ut i bilen sin å ta et par bilder ??? kan være greit å få lys på bilen mvh fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2008 bump.... noen som kan gå ut i bilen sin å ta et par bilder ??? kan være greit å få lys på bilen mvh fredrik Gi meg 5min;) 2 b continued Edit: Her.. Håper det kan hjelpe deg litt. Som du ser så har det vært en klodrik å leket seg hos meg, så jeg har vært på skroten og hentet ny bakpart til bryteren med ledning, så får jeg skjøte det inni dashbordet på en forskriftsmessig måte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2008 Gi meg 5min;) 2 b continued Edit: Her.. Håper det kan hjelpe deg litt. Som du ser så har det vært en klodrik å leket seg hos meg, så jeg har vært på skroten og hentet ny bakpart til bryteren med ledning, så får jeg skjøte det inni dashbordet på en forskriftsmessig måte.. se her ja. nå snakker vi skal på værste i morgen så skal prøve da takk kompis =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...