#1 Skrevet Juli 7, 2008 hei! gearkassa mi tok kveld på lørdag.. så lurer jeg på om jeg kan bruke ei cch kasse fra en 96 mod passat vr6 når jeg har en golf 3 vr6 med ccm kasse.. hva er forskjellen på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2008 hei!gearkassa mi tok kveld på lørdag.. så lurer jeg på om jeg kan bruke ei cch kasse fra en 96 mod passat vr6 når jeg har en golf 3 vr6 med ccm kasse.. hva er forskjellen på disse? Kassa er nesten lik. Litt annen utveksling på Passat. Litt lengre gir. Og tar jeg feil, om jeg sier at det er diffen din som har gått? Ikke selve girkassa... ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2008 Med andre ord kassa kan brukes på din bil. Kristian: er det alle gira som er lenger eller kun 5 pga comforten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2008 Hmm, mener det er alle. Ikke helt sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2008 ah, men mye er det evt ikke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2008 Kassa er nesten lik. Litt annen utveksling på Passat. Litt lengre gir.Og tar jeg feil, om jeg sier at det er diffen din som har gått? Ikke selve girkassa... ? helt korrekt:) men deler av tannhjul kom ut gjennom kassa:/ litt annen giring gjør sikkert ikke noe:p lengre gir?? jeg får jo 110 i andregir med den kassa jeg har nå jeg har jo tenkt litt på turbo, men det går jo ikke når kassa ryker på original motor;p holder det å bare bytte diff hvis jeg bygger turbo? tenkte meg 250-300hk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 8, 2008 Kassa med Peloquin skal holde fint med 250-300 svinghjuls hester. Du trenger ikke senke kompresjonen eller røre motoren i hele tatt for å få denne effekten. Sett i diff, bedre og sterkere clutch og Kinetic Stage 2 turbo kit. Da har du tett oppi 300 hk og 400nm på en ellers orginal VR6 motor. Samlet pris for alt dette hos KineticMotorsport er 28800,- Pluss moms, frakt og montering. http://www.kineticmotorsport.com/products/KINETIC_MOTORSPORT_STAGE2_MKIII_VR6_TURBO_KIT_OBD1-293-99.html http://www.kineticmotorsport.com/products/Peloquin_O2A_Differential-276-41.html http://www.kineticmotorsport.com/products/COMPETITION_CLUTCH_VR6_5SPD_STAGE_III_CLUTCH-471-44.html Tut å kjør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 8, 2008 Men det er ikke barebare å få tak i ei kasse:( snart ferie å greier:/ noen som har ei til overs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...