Annet enn treverk i Bora'n?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Noen som vet om det går å få tak i noe annet enn det "treverket" som er i Bora/Golf?

Er litt int i å bytte det ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt som eg veit, blei i alle fall den bilen levert med anna enn treverk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stian Ellingsen

Heisann!

Noen som vet om det går å få tak i noe annet enn det "treverket" som er i Bora/Golf?

Er litt int i å bytte det ut...

I tyskland vet jeg Bora sport blir levert med alu. panel.

bora int..jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bør det jo være noe å få tak i, men alu...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for og gjøre det veldig enkelt.. plukk ut treverket.. gå til en lokal skilt og dekor leverandør og be dem foliere det! koster sikkert ikke mange kronene og du kan velge og vrake i regnbuens farger. til og med børstet stål look, chrom folie, og kamelon folie viss dem bruker KMPF som sin leverandør. metallic folier finnes også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stian Ellingsen

Da bør det jo være noe å få tak i, men alu...

I tyskland fåes også Bora som trendline med samme interriør dekor som i Passat trendline.

bora int2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt på det samme, og det er bare å bytte ut "trelistene" med alulistene fra R32. Dette har de hos Møller. sist jeg hørte kom det på ca 6000,- for alt!!!!

Ligger alltid mye til salgs på Ebay, ellers kan det kjøpes fra bla. Awesome Gti Store og Vagparts.com. Litt billigere det... ;)

Genuine R32 5-piece kit that includes drink holder trim/side trims/heater controls trim/ashtray/front door handle trims + the rear door handles if you have a 4dr car. For all models after 2000.

Title Awesome Part # Price

R32 Interior Trim Kit 4dr Non-Climate IN-DT-R32-A4DR £250

R32 Interior Trim Kit 4dr Climatronic IN-DT-R32-C4DR £235

r32_trimkitsmall.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt.. ved foliering så vil dette MAX havne på 800kr.. alt etter hvilken folie du bruker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

som sagt.. ved foliering så vil dette MAX havne på 800kr.. alt etter hvilken folie du bruker.

Hvor holdbar er denne folien, tenkte på slikt som innv. dørhåndtak?

Hvordan blir det med buede overflater o.l.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et laternativ er jo å lakkere det? Har gjort det før, ble kjempefint! Fordelen er jo at man an få akkurat den fargen man vil ha :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for mange gode forslag...

Men vil allerhelst ha noe som er "orginalt", men med de "R32" prisene som står over her så....

Jeg får se, det er jo ikke så gæli...

Lettest å ha det sånn det er, hehe ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim

Hvor holdbar er denne folien, tenkte på slikt som innv. dørhåndtak?

Hvordan blir det med buede overflater o.l.?

går helt fint på buede overflater.. bortsett fra chrome folien da, den trenger rette overflater.. holbarheten skal nok være ganske bra vil jeg tro...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett diverse folier rundt om og etter en stund så blir det slitt. Blir ihvertfall ikke aktuelt med folie i min. Prisene fra Awesome syntes jeg ikke er så ille. £230 er ca 2700,-. Tror også disse prisene er inkl Vat. I så fall er prisen ca 2300 for komplett sett + frakt. Er jo tross alt ganske mange deler det er snakk om her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.