#1 Skrevet Juli 7, 2008 har jeg bare høgport? noen som har fylt på tilsvarende bil? jeg har lavport kobling på utstyret mitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2008 Kan hende du må skru ut lavtrykksbryteren og brokoble over denne for så å koble lavtrykksport-slangen til her lavtrykksbryteren sitter til vanlig. Mener å huske at det er lavtrykksport på A4, men jeg vet at det er sånn her det må gjøres på bl.a. type 44 og C4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2008 må skru ut trykkføleren på lavtrykksida og sette på et adapter til lavtrykk slangen. Er sånn på A4 opp til 96mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2008 hvor kan jeg få kjøpt adapteret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2008 De fleste som driver med AC-systemer har slike adaptere de bare setter paa naar de trenger aa koble til systemet, da det er ganske mange biler som trenger slike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2008 ja det rekna eg med, men eg har alt utstyret selv utenom den så har ikke lyst å levere den inn og betale 2500 for det. noen ide hvor jeg kan kjøpe det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2008 Burde vel vaere mulig aa faa tak i hos noen som driver med AC, er du heldig faar du laane en et par timer gratis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...