påfylling av a-c gass a4 b4 95 mod

Anbefalte innlegg

har jeg bare høgport? noen som har fylt på tilsvarende bil? jeg har lavport kobling på utstyret mitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende du må skru ut lavtrykksbryteren og brokoble over denne for så å koble lavtrykksport-slangen til her lavtrykksbryteren sitter til vanlig. Mener å huske at det er lavtrykksport på A4, men jeg vet at det er sånn her det må gjøres på bl.a. type 44 og C4..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må skru ut trykkføleren på lavtrykksida og sette på et adapter til lavtrykk slangen.

Er sånn på A4 opp til 96mod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor kan jeg få kjøpt adapteret?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste som driver med AC-systemer har slike adaptere de bare setter paa naar de trenger aa koble til systemet, da det er ganske mange biler som trenger slike.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det rekna eg med, men eg har alt utstyret selv utenom den så har ikke lyst å levere den inn og betale 2500 for det. noen ide hvor jeg kan kjøpe det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde vel vaere mulig aa faa tak i hos noen som driver med AC, er du heldig faar du laane en et par timer gratis.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.