#1 Skrevet Oktober 17, 2004 Her finner du "Blueprints" av mange forskjellige bilmerker: http://www.3dcenter.ru/blueprints/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2004 Følger det med et russisk kurs til den linken? Tror forresten det er noe kødd der, fikk en hel masse popups og meldinger i hytt og pine når jeg gikk inn der. Er det maskinen min som også melder seg for min uendelige uflaksliste, eller er det noe muffins der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Jensen Følger det med et russisk kurs til den linken? Tror forresten det er noe kødd der, fikk en hel masse popups og meldinger i hytt og pine når jeg gikk inn der. Er det maskinen min som også melder seg for min uendelige uflaksliste, eller er det noe muffins der? Får ikke noe popups her i allefall. Testet den nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2004 Vel, som vanlig...... ikkeno` Noen som vet hvor jeg finner sånt av en 200 20v? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Vel, som vanlig...... ikkeno` Noen som vet hvor jeg finner sånt av en 200 20v? Dette er nærmeste jeg kommer Audi 198 ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2004 Fra nordicaudi? Har allerede den men mangler en sånn en forfra og bakfra..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Fra nordicaudi? Har allerede den men mangler en sånn en forfra og bakfra..... Hadde noen bare hadd bilder fra side, topp, front og bak kunne jeg forholdsvis kjapt sketchet den til i MicroStation CAD i 1:1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Fra nordicaudi? Har allerede den men mangler en sånn en forfra og bakfra..... ja, NordicAudi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 17, 2004 Fant denne i forbifarten: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 17, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 18, 2004 Opprinnelig postet av Mads Fagerdal Hadde noen bare hadd bilder fra side, topp, front og bak kunne jeg forholdsvis kjapt sketchet den til i MicroStation CAD i 1:1 Og hvor sender jeg så de bildene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...