"Blueprints-tegninger" av Audi og andre

Anbefalte innlegg

Følger det med et russisk kurs til den linken? :)

Tror forresten det er noe kødd der, fikk en hel masse popups og meldinger i hytt og pine når jeg gikk inn der. Er det maskinen min som også melder seg for min uendelige uflaksliste, eller er det noe muffins der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Jensen

Følger det med et russisk kurs til den linken? :)

Tror forresten det er noe kødd der, fikk en hel masse popups og meldinger i hytt og pine når jeg gikk inn der. Er det maskinen min som også melder seg for min uendelige uflaksliste, eller er det noe muffins der?

Får ikke noe popups her i allefall. Testet den nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, som vanlig...... ikkeno`:( Noen som vet hvor jeg finner sånt av en 200 20v?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Terje Rønning

Vel, som vanlig...... ikkeno`:( Noen som vet hvor jeg finner sånt av en 200 20v?

Dette er nærmeste jeg kommer Audi 198 ;) ;)

audi10090.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra nordicaudi? Har allerede den men mangler en sånn en forfra og bakfra.....: oppgitt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra nordicaudi? Har allerede den men mangler en sånn en forfra og bakfra.....: oppgitt

Hadde noen bare hadd bilder fra side, topp, front og bak kunne jeg forholdsvis kjapt sketchet den til i MicroStation CAD i 1:1 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, NordicAudi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne i forbifarten:

2bericht5.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mads Fagerdal

Hadde noen bare hadd bilder fra side, topp, front og bak kunne jeg forholdsvis kjapt sketchet den til i MicroStation CAD i 1:1 :)

Og hvor sender jeg så de bildene;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.