#26 Skrevet Juli 9, 2008 Eg kan ikkje på torsdag, heller ikkje fredag, men dåkkår kan bare gå igang så kan eg ta øve når dåkkår e ferdige i kveldingå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 10, 2008 Kan jo ta det sånn typisk på lørdag/søndag neste uga då hvis fleire kan då kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 10, 2008 lørdag då? reise t ayia napa på mandagen itte så tvile på eg får ti på sundagen om så va, ska levera bilen t soding og på sundagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 4, 2008 Ska me få gang på dette te ugå eller, torsdag foreksempel? Kem e me? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 4, 2008 Eg stille bare hyla ud tid og sted Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 4, 2008 Torsdag passe ikje for mg.. He fri i frå fredag og heilt fra mt rudskogen så då passe det.. eventuelt på onsdag eller freda ette kl.17. Hehe.. Men passe det bedre for dokke andre tie så må dokke bare ta dei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 4, 2008 Tja, ka med søndag då? Det må jo verr ein fine dag for folk, men då må me kjølba såba og sånt på lørdag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 4, 2008 Søndag kan passa ja.. he eit par bila eg ska detaila i ferien, men dei kan eg alltids forskyva litt.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...