#1 Skrevet Juli 8, 2008 Har en A3 Sportsback 05mod. hvordan bytter man pærer i grøftelysene? jeg finner ikke ut hvordan patenten er får å ta di ut. eller må mann under bilen å gjøre dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2008 dere som har satt inn xenon i grøftelysene må jo vite dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2008 På min (regner med det er likt) var det bare å nappe ut deksla som sitter rundt lyktene. Disse sitter med en 2-3 klips på øvre og nedre "rille" - jeg bøyde litt på disse med en skrutrekker og nappa ut. Så er det bare å skru ut selve lykta med 3 eller 4 torx skruer. Etterpå er det bare å skru på lykta og smekke på plastdekselet igjen, pass på at klipsene setter seg i spora sine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2008 Takker:) var dette jeg lurte på ser du får jeg prøvde å nappa litt i det dekselet der men det satt som bare F... men da er det bare å dra å kikke litt da:) får skaffe meg godt med lys å ta en titt:) lyst på xenon i grøftelysene:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...