Er det forskjell på A4 B5 bakfanger facelift, og ikke facelift?

Anbefalte innlegg

Fikk en smell i rompa på morran i dag :(

Så lurer jeg på om det er forskjell på A4 B5 facelift bakfanger? og ikke facelift?

Har en org. 95 mod fanger på nå, tenkte kanskje kunne få oppgradert fangeren samtidig som den blir byttet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en smell i rompa på morran i dag :(

Så lurer jeg på om det er forskjell på A4 B5 facelift bakfanger? og ikke facelift?

Har en org. 95 mod fanger på nå, tenkte kanskje kunne få oppgradert fangeren samtidig som den blir byttet :)

ja det er forskjell på de. om de passer overens vet jeg ikke, men det vet nok mange her. faceliften har en profil som gjør at den er litt mindre rund i designet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det! Noen som vet om facelift-fangeren passer rett på da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det! Noen som vet om facelift-fangeren passer rett på da?

Kan aldri tenke meg at den ikke skal passe rett på.. S4 fra 2000 modell satt rett på min, så da burde facelift passe rett på etter det jeg kan skjønne iallefall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det du sier er at S4-fanger passer også rett på da? Er det noe breiere skjermer på s4 eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den passer rett på ja, det gjør S4 og. Er ikke bredere skjermer på S4, kun på RS4. Som også er avant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som kloke Rune skriver så er det bare å skru rett på og ikke forskjellige skjermer på S4 :)

Så da har du noen alternativer.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.