#1 Skrevet Juli 8, 2008 Har problem med instrumentene i min Audi 100 Avant 2,3 fra 1990(44). Først forsvant oljetemp, oljetrykk og voltmeteret til tider. Så forsvant lyset i dashbordet og midtkonsollen til tider. Nå har jeg aldri lys i dashbordet lenger. Når bilen er kald hender det jeg har instrumenter som virker - dog ikke speedometeret. Men så fort bilen blir varm inni forsvinner alt annet enn turtelleren. Dessuten er det krøll på blinklyset mitt. Virker til venstre, men hvis jeg setter på blink til høyre eller varselblink ryker det av blinkreleet etter ei lita stund. Har byttet rele, men det hjelper ikke. Har også sjekket at det ikke er overslag i bryteren på rattstammen. Så lenge turtelleren virker vet jeg jo omtrent hvor fort jeg kjører, men må få ordnet dette ganske raskt! Frua truer med å sette bilen på verksted, men det kan jo koste hva som helst med en sånn feil... Er det bare å bytte hele kombiinstrumentet? Noen som vet hvor jeg får tak i et brukt uten å bli flådd? Eller er det sannsynlig at feilen ligger et eller annet sted i ledningsnettet? Trenger virkelig hjelp her!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2008 Trenger et speedometer med følgende delenummer: 443.919.033 DP Hadde blitt veldig glad om noen kan selge meg et slikt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...