#1 Skrevet Juli 8, 2008 Jeg skal sette elektriske vinduer foran over fra en delebil jeg kar kjøpt, til den jeg har fra før (92 mod Audi 80 sedan begge). Lurer da på om det er noen som har et koblinsskjema over dette: vinke : Kunne også trenge et skjema over de elektriske speilene også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2008 Har på tysk. Skal scanne dem jeg. Funka ikke akkurat bra å sende i posten: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2008 Har på tysk. Skal scanne dem jeg. Funka ikke akkurat bra å sende i posten: rolleyes Kjempe fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2008 *kremt* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2008 hehe, driver å finner fram skjemaer nå. Kjeedelig med uryddig perm der ingenting står der de skal ifølge innholdsfortegnelsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2008 Driver på med det samme. Ta med det komplette ledningsnettet fra delebiln. Montert det i biln du ska ha rutene. Dit er jeg kommet. Har et par løse ledninger. Motorene fungerer om jeg kobler til 1 ledning til +, men dette skal jo kun fungere når tenningsnøkkelen er i. Ta en titt på den her linken: http://www.isham-research.co.uk/quattro/wiring/TypB4/ Ville ha den klistret men fikk ikke det igjennom. Fant ut at El.soltaket og el.vinduene var koblet sammen. Så det blir vel min måte å gjøre det på. Så er det noen andre løse kontakter der som må ha tenningsstrøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2008 Driver på med det samme.Ta med det komplette ledningsnettet fra delebiln. Montert det i biln du ska ha rutene. Dit er jeg kommet. Har et par løse ledninger. Motorene fungerer om jeg kobler til 1 ledning til +, men dette skal jo kun fungere når tenningsnøkkelen er i. Ta en titt på den her linken: http://www.isham-research.co.uk/quattro/wiring/TypB4/ Ville ha den klistret men fikk ikke det igjennom. Fant ut at El.soltaket og el.vinduene var koblet sammen. Så det blir vel min måte å gjøre det på. Så er det noen andre løse kontakter der som må ha tenningsstrøm. Ok, takker! Skjønner ikke et bær tysk, men går sikkert greit;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2008 hehe, driver å finner fram skjemaer nå. Kjeedelig med uryddig perm der ingenting står der de skal ifølge innholdsfortegnelsen. Hehe, skjønner:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2008 men siden du har delebil der dette er montert, kan du ikke bare se hvordan det er koblet opp der? Er også intressert i å vite litt nærmere anngående dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2008 men siden du har delebil der dette er montert, kan du ikke bare se hvordan det er koblet opp der? Er også intressert i å vite litt nærmere anngående dette. Jo, skal prøve å grave litt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...