#1 Skrevet Juli 8, 2008 Hei og hå! Har holdt på å bygge om bilen min en stund, og har ikke lenger tilgang på lift\verksted så trenger i den annledning noen som vil ta på seg jobben, evt anbefale meg et verksted som tør å røre "hjemmebygg". Det som gjennstår er stort sett bare småpjask, men jeg gidder ikke å ta meg bryderiet uten lift og verktøy. Montere på luftfilteret og varmeskjold, bytte ut slangene på n75 ventilen (må ha noen lengre), feste IC røra (må muligens kappe her, usikker!), bytte dysene (kan jeg ta selv på forhånd, da dette skulle ta ca 20min) Og ja, litt type pjask som det der lett og fort gjort for en mekaniker mer rett utstyr! Drop meg en pm, anbefal meg en sjappe eller ring meg på 95 72 13 31 - Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2008 Du trenger jo ikke løftebukk overhodet til noen av tingene du nevner her da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2008 ka bil er det snakk om? og ic røra, ferdig kit som er kjøpt eller? noe spesielle modifikasjoner som er gjort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2008 Kristoffer, nei, jeg vet det ikke er krav, men det er noe genuint dritt å gjør dette fra toppen og ned, og jeg har ikke så lyst å ligge ute å krype på parkeringsplassen heller IC'en er aftermarket som er BOLT ON, men da jeg har oppgradet til større turbo sitter denne litt lenger fremme og derav er ikke passformen helt i hundre. Forøvrig er det snakk om en A4 B6 Mvh Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2008 and so i bump myself! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...