#1 Skrevet Juli 8, 2008 Noen her fra regionen som har tenkt seg over på klubbtreffet? me blir 1 eller 2 klubb biler + service bil og bobil(x2?) kan godt ver litt flere med denne gangen en sist(våler) da var vi vel 3 biler fra haugesund som var over. til alle som vurderer å reise så er det ingenting å vurdere eingang. det kommer til å bli ei kanon helg, med mange likesinna folk, og sykt med pene biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2008 eg og 4 kamerater skal over,kjører 2 biler. edit : å fan trodde dette gjaldt nå i helga for da var jeg der .... men skal ikke i August nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2008 hmm, godt mulig vi skal over.. kjører sikkert ein bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2008 stikker nok innom ein tur på søndagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2008 søndagen?! e du kylling?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2008 uppss; trodde tråden var om gatebil treffet jeg. Der jeg var innom ein tur idag søndag. skal se om eg får med meg dette treffet oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2008 Rudskogen i år var herlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 18, 2008 Reiser bort fredagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 18, 2008 Nå er jeg ganske så svimete ja... Skal jo over jeg og når jeg tenker meg om hehe Må jo kjøra litt på bane med DieselDyret mitt. (kjørte jo bare 20 mil på Våler) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 1, 2008 Driver å bytte leillighet og kommer hjem noen dager før, så er litt usikker enda om greie å presse det inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2008 Driver å bytte leillighet og kommer hjem noen dager før, så er litt usikker enda om greie å presse det inn. håper du klarer å presse det inn.. hadde vert kunge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 4, 2008 ingen flere som skal over?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 9, 2008 Driver å bytte leillighet og kommer hjem noen dager før, så er litt usikker enda om greie å presse det inn. fixa den sinnsyke lyden fra passaten etter Våler treffet eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 9, 2008 fixa den sinnsyke lyden fra passaten etter Våler treffet eller ? Passaten ble solgt/byttet i en audi 83 quattro etter våler, lyden kom fra subbing av dynamo viften i en slange så var ikke så gale. Så blir nok kun den blå rs2 vis det blir noe tur på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 10, 2008 du må få ordna en tur da. jeg skal i værtfall bort. med min rs2. har jobba i helga med å bytte foringer og coilovers. dette blir bra:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 10, 2008 du må få ordna en tur da. jeg skal i værtfall bort. med min rs2.har jobba i helga med å bytte foringer og coilovers. dette blir bra:D Må se hvordan ligge an når kommer hjem, men får uansett ikke tid å montere clubsport og div andre deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 11, 2008 Åh.. Jeg har ikke helt bestemt meg om jeg skal dra eller ikke enda.. Hvor mange fra lokallaget som drar nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 12, 2008 Må se hvordan ligge an når kommer hjem, men får uansett ikke tid å montere clubsport og div andre deler. jeg har blod senka rs2 nå og nye skiver og klosser framme;) men fikk lekasje på radiatoren i dag... ser ut til å komme fra senter nederst på den. har ikke noe liggende eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 12, 2008 Åh.. Jeg har ikke helt bestemt meg om jeg skal dra eller ikke enda.. Hvor mange fra lokallaget som drar nå da? jeg vet om 4 da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 13, 2008 jeg har blod senka rs2 nå og nye skiver og klosser framme;)men fikk lekasje på radiatoren i dag... ser ut til å komme fra senter nederst på den. har ikke noe liggende eller? Må ha bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 14, 2008 Gi gass snart treff weeeeee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 14, 2008 Ka tid på fredag kjører folk bortover? kanskje eg ska henge meg på kolonna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 14, 2008 kjøre sikkert i 7-8 tida trur eg,, er vel sikkert ikke nok folk herfra te en kolonne hehe for mye slappfisker her. Ska ha med diverse familiemedlemmer så me stoppe nok underveis for å spise ,røykepause,dasspause osv..Skal ikke direkte til rudskogen i morgen. Leid hytte\leillighet på Vestby. Må innom sweeden en tur oo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 14, 2008 her har du bilen etter senking, fikk ikke jekken ut på ene sida en gang hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 14, 2008 Ka tid på fredag kjører folk bortover? kanskje eg ska henge meg på kolonna vi kjører i 12tida tror jeg, 2stk audi og en bobil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...