#26 Skrevet August 14, 2008 vi kjører i 12tida tror jeg, 2stk audi og en bobil... 2 stk sinte audier takk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 15, 2008 off to the eastcoast hejdå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 15, 2008 da sitter vi på rudskogen:D er mørkt, men ser ut som det er mye folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 16, 2008 eg kommer ein tur bort imårå, håper på å få sitta på med noen av dere på banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 16, 2008 da sitter vi på rudskogen:D er mørkt, men ser ut som det er mye folk. Skulle ønske jeg også kunne vært der isteden for vaske/flytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 17, 2008 hehe fantastisk traff ikke på noen haugesundere hehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 20, 2008 hehe fantastisk traff ikke på noen haugesundere hehehehe well... treffet var heilt kanon, og me var 3 haugalendinger som bodde på campen der i fra fredags kweld til søndagen på ettermiddagen. møtte på raymond på søndagen einaste.. me var sikkert det lokallaget i norge med dårligast oppmøte.. det er for dårli.. men alt i alt, et kanon kjekt treff. men som sagt, savner bedre oppmøte i fra haugalandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 20, 2008 well... treffet var heilt kanon, og me var 3 haugalendinger som bodde på campen der i fra fredags kweld til søndagen på ettermiddagen. møtte på raymond på søndagen einaste.. me var sikkert det lokallaget i norge med dårligast oppmøte.. det er for dårli.. men alt i alt, et kanon kjekt treff. men som sagt, savner bedre oppmøte i fra haugalandet. Det kommer jeg var i samme sko som Fridtjov Måtte flytte å vaske så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...