#1 Skrevet Juli 8, 2008 Skal ha dekk til urquattroen...felgene er BBS RS 8,5x17, så jeg tenkte å bruke 215/40-17 dekk for å komme nærmest mulig originaldim. Blir 215 for smalt på felgene, eller går dette bra? Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2008 Skal ha dekk til urquattroen...felgene er BBS RS 8,5x17, så jeg tenkte å bruke 215/40-17 dekk for å komme nærmest mulig originaldim. Blir 215 for smalt på felgene, eller går dette bra? Mvh EW Blir nok litt strekk på det, hatt 215/40-17 på 8,5" felg før men kommer litt an på hvilket merke dekk også.. Kan ofte variere en cm eller 2 bare på merket.. Med toyo (husker ikke merke) så ble det sånn passe med strekk men ikke volsomt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2008 Blir nok litt strekk på det, hatt 215/40-17 på 8,5" felg før men kommer litt an på hvilket merke dekk også.. Kan ofte variere en cm eller 2 bare på merket.. Med toyo (husker ikke merke) så ble det sånn passe med strekk men ikke volsomt.. Jeg er ikke ute etter max strekk for å si det sånn...det viktigste er at det går klar av hjulbuene, og det er jeg nær 100% sikker på at 215/40 gjør. Dog kan 215/45 være et alternativ om det er bedre i forhold til felgbredden.. Har forøvrig tenkt å montere Conti Sport contact eller Goodyear Eagle F1 (og noe..) fra Dekkonline.no...fine priser der Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2008 Jeg er ikke ute etter max strekk for å si det sånn...det viktigste er at det går klar av hjulbuene, og det er jeg nær 100% sikker på at 215/40 gjør. Dog kan 215/45 være et alternativ om det er bedre i forhold til felgbredden.. Har forøvrig tenkt å montere Conti Sport contact eller Goodyear Eagle F1 (og noe..) fra Dekkonline.no...fine priser der Mvh EW Fant faktisk et ganske bra bilde av det her.. Dette er 215/40 på 8,5x17 felg. Toyo prox TR1 eller hva dem het. De 2 dekkmerkene du viser til trur jeg ligger på omtrent samme størrelse som du ser her. Fine priser der ja, handlet dekk der selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2008 Takk for bilde! Det der så definitivt ikke så aller verst ut Da går jeg for 215/40! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...