#1 Skrevet Oktober 18, 2004 Noen her som kjenner til noen som driver med limousin utleie i sandefjord eller i nærheten av sandefjord? Har prøvd gule/rosasider uten noe særlig hell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2004 Her har du en http://www.vestfoldlimousineutleie.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2004 Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2004 Noen her og http://www.nettkatalogen.no/bransjelist/Limousin/1.htm http://www.jenteporten.com/br_transport.shtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2004 Hva du skal igang med nå da? Dersom det er gifteplaner, må jeg få beskjed i god tid, slik at jeg kommer meg nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2004 Om det hadde vært gifteplaner hadde du fått vite det i goood tid så du kunne kommet deg nedover Er nok ikke gifteplaner på gang nei, skal bare overraske dama med en liten tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 18, 2004 DET var gutten sin det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 19, 2004 Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen DET var gutten sin det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Må jo gjøre litt stas på de damene innimellom også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 19, 2004 Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold Må jo gjøre litt stas på de damene innimellom også Pøh.. Dem kan du ligge på hylla og tørkes støv av innimellom (les: feie over) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 19, 2004 Terje Edh (på Edh utleie, se gulesider) har også etpar biler. Er ganske grei på pris faktisk.. Koselig tiltak!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 19, 2004 Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold Om det hadde vært gifteplaner hadde du fått vite det i goood tid så du kunne kommet deg nedover Er nok ikke gifteplaner på gang nei, skal bare overraske dama med en liten tur Rosa tøfler ??? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 19, 2004 Opprinnelig postet av Pål Fivelstad Rosa tøfler ??? :D Venta på den ! Men men, har ikke noe med tøfler å gjøre (ok litt da, hehe) men handler om å gjøre noe litt utenom det vanlige, også uten at det behøver å være noen spesiell grunn til det, som f.eks leie en limo og en hotell-weekend *trer på meg tøflene, reiser meg rak i ryggen, slår meg på brystet og prøver å stå oppreist som en mann* :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 19, 2004 Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen DET var gutten sin det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold Må jo gjøre litt stas på de damene innimellom også Jaggu! Dama di er veldig heldig, håper og regner med hun blir fornøyd med turen. Ikke glem champagne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 20, 2004 Opprinnelig postet av Anne Mette Elvebach Jaggu! Dama di er veldig heldig, håper og regner med hun blir fornøyd med turen. Ikke glem champagne! Jo, takk for det. Hyggelig å høre Champagne skal det bli! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 20, 2004 Slik skal det vere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 20, 2004 Men hvorfor spør du heller ikke om noen har en A8 i området:confused: Man er da Audifile audioter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 20, 2004 Tro meg Øystein, har vært inne på tanken... Men vil tro at en limousin vil vekke litt mer oppsikt og være litt mer stas iallefall for madammen.. MEN, om noen skulle ha en A8 og vil stille til dispensasjon fredag 29.oktober ca. kl. 15.30 så skrik ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 20, 2004 Hehe, dårlige greier... Se om du får den A8 L W12 som ble levert her i forrige uke fra Møller Skøyen:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 20, 2004 Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold Må jo gjøre litt stas på de damene innimellom også Ja...hvis man har ei da........(hvis ikke kan man bruke all(?) cashen på bilen istede.....en "fordel"..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 20, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Pøh.. Dem kan du ligge på hylla og tørkes støv av innimellom (les: feie over) HA HA HA HA HA HA HA HA ............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 1, 2004 Da er helga over så da får jeg først av alt takke Bjørn Eirik Ødegård for tipset om Edh biluleie! Så får jeg vel også legge ut noen bilder da Her, når vi ankommer sandefjord og er på vei ut av båten. Dama aner fortsatt ingenting.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 1, 2004 Og reaksjonen : ( Går desverre ikke an å gjenskape på foto men dog, fornøyd var ho iallefall ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 1, 2004 Litt mer limo : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 1, 2004 Og siste : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 1, 2004 Sist men ikke minst.. Sjåføren skal ha mye skryt for utmerket service! Både når vi først kom fra båten og etter turen når vi kom til hotellet, lukket han opp døren for oss og tok seg av bagasjen.. Veldig trivelig kar, så dersom andre har tenkt å leie limo i Tønsberg og omegn ( de holder til der ) så er de absolutt å anbefale! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...