#1 Skrevet Juli 8, 2008 Hei! Lurte på en ting. Har en passat 1.8t 2000mod. Fikk beskjed om at jeg hadde motor med motorkode AHH. Kan det stemme? Trudde det var dieselmotor jeg... Noen som veit??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2008 Liste VW Liste Audi AHH er vel en 1,9tdi i allefall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2008 trur det jeg å seh... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2008 Hvis jeg får reg. nummer så vet jeg det imorgen kl 8:) Hvis du sender det på sms imorgen så fikser jeg det:) 93094452 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2008 Kan vel også sjekke motorkode på mekonomen sin side ved hjelp av regnr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2008 Kan vel også sjekke motorkode på mekonomen sin side ved hjelp av regnr? Det spørs hvor riktig den er da:) Sjekker opp mot MØLLER jeg:) Driver jo med det om dagen:P Så hvis den ikke er importert er det 0 stress:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2008 Har finni det ut nå... Har kode APU.... Takk uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...