#1 Skrevet Juli 8, 2008 hei har en audi s6 2,2 tq å det er på green filter på den å da hører man en blåse lyd når man får turbotrykk men nå i det siste virker det so denne lyden har forandret seg litt eller blitt høyere men hv kan det være? virer ikke som biln går helt ordentlig heller det står den lader 1,1 til 1,3 men syntes den går dårlig til å være så mye virker som den holder igjen litt håper noen kan hjelpe meg med detta? mvh thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2008 bumper denna:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2008 Du har kanskje en gåen trykkslange. Sjekk spesielt den under bilen på venstre side, den ryker ofte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2008 okay hvor går den fra? hhe kan den gjøre så ikke trykker går riktig lissom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2008 Under bilen framme går det et stålrør som turbotrykket går i fra turbo og inn på intercooler som ligger på venstre sida. Den slangen eg sikter til står mellom røret og intercooler på venstre side. Du finner den framme under bilen rett bak fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2008 Jeg har nettopp skiftet slangen mellom turbo og intercooler på min RS2. Den begynte å blåse pent rett før turboen slår inn til å være rene stormen de siste dagene før jeg skiftet den. La merke til at bensinforbruket gikk opp , bilen gikk merkbart dårligere og at den sotet ned hele bakenden av bilen. Etter skifte av slangen gikk bilen som ei kule igjen. Bensinforbruket gikk litt ned og sotingen forsvant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2008 jeg har nesten samme symtomer på mein som deg med mye bensinforbruk å blåser som et uvær men den soter ikke da:D hehe skal sjekke røret jeg så sier jeg om det blir bra:D takk for hjelp;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2008 det suser godt når innsugsslangen ryker Det fikk jeg erfare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2008 hei etter at jeg byttet denne trykk slangen er den fortsatt like ille hmm:( føler bilen aldri går som den skal å det er no drit ere noen som har noen andre forslag på hva det kan være? kan det være den saken som går inn på intercooler? eller et annet rør/slange) håper på svar fort for begynner bli drit lei nå mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2008 Hvilken slange bytta du nå da?. Det kan ofte være veldig vanskelig å se hvor det lekker. Er bare en sprekk som utvider seg når det kommer trykk i slangen. Kan ofte være lurt å trykkteste anlegget. Kan også komme ut litt olje rundt der det lekker, det kan jo være greit å se etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 17, 2008 Trykktest etter turbo. Bruk 1.5bar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...