#1 Skrevet Juli 9, 2008 Hei folkens ! Noen som vet om det lar seg gjøre å bytte fra std. 4-eket ratt til 3-eket multi-ratt i -06 Touran ? Jeg regner kanskje med dette ikke er plug n' play ? Det samme gjelder forøvrig leaving-/coming home, er det nok å bytte lysbryter eller må det større endringer til ? Anyone ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2008 Hei folkens !Noen som vet om det lar seg gjøre å bytte fra std. 4-eket ratt til 3-eket multi-ratt i -06 Touran ? Jeg regner kanskje med dette ikke er plug n' play ? Det samme gjelder forøvrig leaving-/coming home, er det nok å bytte lysbryter eller må det større endringer til ? Anyone ? Ingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2008 regner med at du får svar på comning home funksjonen her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=80944&highlight=coming+home når det gjelder rattet er jeg litt usikker. det passer nok over men du må kjøpe helt nyt ratt med airbag også og da blir det fort kostbart. men, alt er mulig. det umulige tar bare litt lengre tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...