Trenger hjelp til å finne dempere som passer til min bil!

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en audi 90 90 model 2,3 20v quattro, har lett etter noen bra dempere har fjærer fra før..

Har bytta inn 2 sett for ingen ting passer på min bil, dette var koni og bilstein.

Noen som har forslag til noe bra demperere eller må jeg kjøpe orginalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette finner man i Koni-finder hos Rodin (http://www.rodin.no). Sikker på at de demperne du har fått var de riktige? Ut fra denne vognlista er det ikke mange alternativer (annet enn hvordan du ønsker justeringa og om du vil ha korta stempelstang eller ikke).

Rodin har vi også rabattavtale med. Det er bare å oppgi medlemsnummeret ved bestilling:).

90 Sedan 2.3E-20V

89-91

Foran:

Sport 86-2066Sport

Sport 8610-1262Sport (med toppjustering)

Sport Short 86-2066SPD7 Lmax -50 mm - Samme som førstnevnte, men med 50mm korta stempelstang.

Sport Short 8610-1262SPD1 Lmax -50 mm - Samme som den nest øverste, men med korta stempelstang.

Bak:

80-2625Sport

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på ronin henta dempere og leverte de tilbkae fordi det var feil, akkurat samme med bilstein.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jo spørsmålet hva det er som gjør at disse demperne ikke passer. Var problemet foran, bak eller begge steder?

Som vi ser av lista skal det bare være en type dempere til denne bilen.

Har det blitt bytta fjærbein på bilen din?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fjærbein vet jeg ikke, men var feil foran og bak. men har snakket meg kollevoll nå, tror de skaffer noe til meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.