Anbefalte innlegg

Satser på at dette er rette plassen å spørr,driver å mailer med http://www.tirerack.com angående nye felger,(frakt å div),så fikk jeg ett svar jeg stusset litt over,svaret har jeg klippet rett ut fra mailen,noen som kan gjøre meg litt klokere: rolleyes

 

 

The main thing to remember is that we can only guarantee fitments for US Spec vehicles. We would not have any specifications for cars that are unavailable in the US , so we cannot be sure that the wheels would work. We would have to have the precise specifications of any wheel that you might want, with the understanding that they are not returnable or refundable if they do not fit.

 

 

er vel ikke forskjell på en USA regga Audi vel: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert bare et standard svar til alle non US kunder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert bare et standard svar til alle non US kunder.

 

jau tenkte egentlig det samma,men greit å være sikker liksom,de virker da greie å ha med å gjøre da,eneste var angående betalinga,de godtar bare "American Express"(som jeg ikke har) eller "Wire Tranfer",betyr "Wire Tranfer" det samme som om at jeg må få banken min til å overføre pengene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja banken overfører til et kontonr du får av dei.Men best å dobbeltsjekke alt først.Jeg fikk beskjed om at en pakke med 235 foran og 275 bak ville passe min Audi cab. Det stemmer ikkje i det heile tatt. Hadde det vore mulig hadde det sikkert vore lov i Usa men det er ikkje plass uten mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja banken overfører til et kontonr du får av dei.Men best å dobbeltsjekke alt først.Jeg fikk beskjed om at en pakke med 235 foran og 275 bak ville passe min Audi cab. Det stemmer ikkje i det heile tatt. Hadde det vore mulig hadde det sikkert vore lov i Usa men det er ikkje plass uten mod.

 

Ja greit å sjekke det meste føst,ser jo at deres anbefalte dekkstørrelse er 245/30/20,noe jeg ikke syns er å anbefale,så må nokk spesifisere dette i ordren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.