#1 Skrevet Oktober 18, 2004 Synes dette er litt rart at ikke dette finnes..evt noe lureri som jeg ikke vet? Sålangt så har jeg ikke funnet noe. Noen som kan bekrefte mine teorier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2004 Mener ute-temp skal vises i klimaen din? Er det ikke en egen knapp der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Mener ute-temp skal vises i klimaen din? Er det ikke en egen knapp der da? Mangler klima her gitt..kun "standard" varmeapparat: bh : Da er vel håpet ute,ekstern må vel kjøpes da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2004 Da er det nok ingen veg utenom å kjøpe en utetempmåler som koster 19.50 på biltema funker sikkert akkurat like greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2004 Opprinnelig postet av Øyvind Bredland Da er det nok ingen veg utenom å kjøpe en utetempmåler som koster 19.50 på biltema funker sikkert akkurat like greit. Jupps.. Slik er det når man kjøper seg gammelbil. Til og med Brutter'n sin gamle Golf 2 GT '87 hadde dette på sin kjørecomputer..Audi da..FY FY.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2004 Høh.. En 20v uten klima? Visste ikke det gikk an. Men da må du kjøpe ekstern. Kay bablet noe om at du kunne få temp og frostvarsler via kjørecompen. Men om det stemmer da, det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 18, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Høh.. En 20v uten klima? Visste ikke det gikk an. Men da må du kjøpe ekstern. Kay bablet noe om at du kunne få temp og frostvarsler via kjørecompen. Men om det stemmer da, det.. Min er uten klima ja. Der du kan kjøre diagnose (holder inn tip.teller) så hørte jeg at du kunne få opp temp.konstant,men da er ikke dette tilfellet vistnok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...