#1 Skrevet Juli 9, 2008 Hei Skal bytte parklyspærene og tåkelyspærene på min A6 C5 nå. Men hvordan bytter jeg egentlig tåkelyspærene? Har byttet parklyspærene før, men husket at jeg slet noe jævlig med å få sokkelen ut av "innfatninga" i lykta, er det noen tips og triks her? Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2008 Tåkelysa må du dra av gittra og skru ut hele lykta, den åpnes på baksiden. Er iallefall sånn på facelift, men det er andre lykter en på pre-facelift. Men går ut ifra at det er samme måte å bytte pærer. Parklysa er det bare å nappe ut, gjerne vri litt samtidig, da kommer de lettere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2008 Det er slik Jan Terje over beskriver på pre-facelift også angående tåkelysene. Parklys er riktig til pre.faceliften også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2008 Taker og bukker Fikk det til.. Eneste som var litt krøkkete var å få av de gitra, er lite tilhenger av å dra og slite, men var visst det som måtte til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...