Anbefalte innlegg

Har i en tid prøvd å få tak i riktig delenr til S4 grill nedre del til en 2004 A4. Denne skal ha sort ramme og grå riller.

Delenr på grill med krom ramme og grå riller er: 8EO 807 647 B 3SR

Men det er ingen som kan svare meg på hva delenr til grill med sort ramme er...

Har 7 forskjellige alternativer hos Møller...

Etter litt resonering selv og hjelp her på forumet har jeg kommet frem til at S4 med V8-ern har den rette grillen. (grått gitter) Det er to stk øvre grill som har merknaden 8-sylinder hos møller, den ene med kommentar "granit metallik" og "sort". Den som er "sort" er den jeg vil ha oppe.

Når der gjelder nedre grill er det ikke mindre enn 3 forskjellige med merknaden "sort", men den ene av disse har også merknaden 4,2 l.

Denne har delenr: 8E0 807 647 F 5PV, er det denne som er riktig ???:confused:

Håper noen kan gi meg svare på dette! :)

Jeg er sikkert ikke den første som har styra med dette...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i en tid prøvd å få tak i riktig delenr til S4 grill nedre del til en 2004 A4. Denne skal ha sort ramme og grå riller.

Delenr på grill med krom ramme og grå riller er: 8EO 807 647 B 3SR

Men det er ingen som kan svare meg på hva delenr til grill med sort ramme er...

Har 7 forskjellige alternativer hos Møller...

Etter litt resonering selv og hjelp her på forumet har jeg kommet frem til at S4 med V8-ern har den rette grillen. (grått gitter) Det er to stk øvre grill som har merknaden 8-sylinder hos møller, den ene med kommentar "granit metallik" og "sort". Den som er "sort" er den jeg vil ha oppe.

Når der gjelder nedre grill er det ikke mindre enn 3 forskjellige med merknaden "sort", men den ene av disse har også merknaden 4,2 l.

Denne har delenr: 8E0 807 647 F 5PV, er det denne som er riktig ???:confused:

Håper noen kan gi meg svare på dette! :)

Det nummeret du oppgir her er en helt sort nedre grill til S4 B6, ikke granittgrå grill med sort ramme som du ønsker.

Har satt en kar på saken som skal finne ut av dette men vet ikke når jeg får svar. Poster her så fort det kommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Snakka med Møller om dette igjen i dag, og de trodde kanskje at det var riktig grill, men var ikke 100% sikre. Sier du det er en helt sort-sort grill, stoler jeg heller på deg!:)

Ser frem til å få riktig nr, er så dumt å betale og bestille fra tyskland noe som ikke er riktig.

Tusen hjertelig takk på forhånd! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nummeret du oppgir her er en helt sort nedre grill til S4 B6, ikke granittgrå grill med sort ramme som du ønsker.

Har satt en kar på saken som skal finne ut av dette men vet ikke når jeg får svar. Poster her så fort det kommer.

Ikke meninga å mase, men har du hørt noe mere?

Eller er det noen andre der ute som vet hvilke delenr som er det rette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke meninga å mase, men har du hørt noe mere?

Eller er det noen andre der ute som vet hvilke delenr som er det rette?

Beklager: flau :. Har vært på ferie men skal sjekke det opp i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager: flau :. Har vært på ferie men skal sjekke det opp i morgen.

Hørt noe mere?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt noe mere?:)

Snakket med min kontakt hos Møller i dag og han sa at det var flere griller å velge i med nesten det samme delenummeret, men det stod ikke noen nøyaktig betegnelse på de.

Han skulle sjekke litt mere og gi meg beskjed.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

står delenr på grillen, eller kun på emballasjen?..Skal jeg se om jeg finner et nr til deg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med min kontakt hos Møller i dag og han sa at det var flere griller å velge i med nesten det samme delenummeret, men det stod ikke noen nøyaktig betegnelse på de.

Han skulle sjekke litt mere og gi meg beskjed.

Ja det er vanskelig å skjønne seg på de numrene, for det er kun en bokstav som skiller tre forskjellige griller med samme nr, og alle tre står det "sort" på. Bokstavene er C, E og F.

Det var vel F du mente var en grill som var helt sort-sort.

Og jeg vet den som heter B er med krom ramme. Den som heter D har mekrnaden "satinsort", vet ikke helt hvordan den ser ut... så er det en som ikke har noen bokstav i hele tatt som også heter "satinsort"...

Ikke enkelt...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

står delenr på grillen, eller kun på emballasjen?..Skal jeg se om jeg finner et nr til deg?

Det bør stå på grillen også om den er orginal. På den øvre grillen jeg kjøpte, som er av rett type, står delenr inntrykt vertfall. Men det som er aller mest forvirrende er at på embalasjen står det 8E0 853 651 H, mens på grillen står det 8E0 853 651 D. Er mulig det bare er en forveksling et eller annet sted, men det gjør liksom forvirringen komplett...

Har du mulighet for å finne det ut på grillen du har, hadde jeg vært evig takknemlig! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

shit, hadde glemt at jeg hadde lovd meg bort her, skal se om jeg ser noe i morgen, skal i garasjen å fixe litt

Eller har du funnet ut av det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

shit, hadde glemt at jeg hadde lovd meg bort her, skal se om jeg ser noe i morgen, skal i garasjen å fixe litt

Eller har du funnet ut av det?

Det går fint, jeg ringte Bilomsetninga Arendal i går, og ba om samme grillen som du kjøpte...:)

Satser på den blir riktig, så da slipper du styre med det. Det var til og med billigere enn hos Møller!

Det går for det samme om jeg har s-line frontfanger eller ikke? Såg at du ikke hadde det på bilen din..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, bra det ordnet seg, bra folk på biomsetninga.

Klarte ikke å se noe delenummer på grillen min!..

Har S4 fanger på min bil. Mener du må kutte litt og styr om du har org. fanger, står litt om det i prosjekt-tråden min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, bra det ordnet seg, bra folk på biomsetninga.

Klarte ikke å se noe delenummer på grillen min!..

Har S4 fanger på min bil. Mener du må kutte litt og styr om du har org. fanger, står litt om det i prosjekt-tråden min.

Nå har jeg omsider fått grillen fra Bilomsetninga Arendal, har klødd i fingra lenge for å få montert. Men da jeg pakker opp er denne også selvfølgelig feil...: bh :

Jeg får en grill som er hel-sort. På eska er det delenr 8E0 807 647 F, men på grillen som ligger inni eska står det 8E0 807 647 B. Er det mulig??? Han karen på Bilomsetninga sa det var denne typa du fikk på din bil, men har ikke du sort ramme og grå riller? Mener å ha sett det på et bilde av bilen din ett sted...

Så da blir det vel ny runde med å sende hit og dit og tyskland og dritt...: mad : for så å håpe det blir riktig neste gang..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bare finne to typer nedre gitter merket med 4,2.

Det ene er det du har fått (8E0 807 647 B) (som egentlig heter 8E0 807 647 3SR)

og det andre heter 8E0 807 647 F (egentlig 8E0 807 647 5PV).

Så da bør nok det siste her, være det riktige...skulle jeg tro : klø :

Spørs om det har vært en pakke/merke-feil på den du har fått, slik at eska er riktig, men innholdet er feil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bare finne to typer nedre gitter merket med 4,2.

Det ene er det du har fått (8E0 807 647 B) (som egentlig heter 8E0 807 647 3SR)

og det andre heter 8E0 807 647 F (egentlig 8E0 807 647 5PV).

Så da bør nok det siste her, være det riktige...skulle jeg tro : klø :

Spørs om det har vært en pakke/merke-feil på den du har fått, slik at eska er riktig, men innholdet er feil..

Ja det er kun to som er merket 4,2, så slik sett bør den riktige være 8E0 ... F. Som jeg egentlig skulle hatt.

Er nok for mye schnapps i lunsjen på delelageret i Tyskland...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt, Ove...

Letet etter, men fant ikke noe delenr på min grill. Så på den øvre da..

Min er grå i rillene og sort i ramma ja. Husker at det er noe misvisende betegnelser på fargene.

Tror de grå rillene kalles antrasitt.. -Men det er kanskje de du har fått?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt, Ove...

Letet etter, men fant ikke noe delenr på min grill. Så på den øvre da..

Min er grå i rillene og sort i ramma ja. Husker at det er noe misvisende betegnelser på fargene.

Tror de grå rillene kalles antrasitt.. -Men det er kanskje de du har fått?

Nei jeg fikk en som var hel-sort. Er med de grå rillene, slik du har, jeg vil ha... Hadde pakka hatt riktig innhold tror jeg det hadde stemt bedre.

Det stod delenr på både ramma rundt og på innsida av rillene på den grillen jeg fikk... Rart ikke du fant noe på din. Men men, blir vel riktig neste gang, kanskje.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får mine s4 griller i morra.. får tro det bli chrom ramme da.. ;) kan skrive opp dele nr'a i morra om du trenger;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nedre S4 grill med crom ramme og svart plast = 8E0 807 647F 5PV ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei jeg fikk en som var hel-sort. Er med de grå rillene, slik du har, jeg vil ha... Hadde pakka hatt riktig innhold tror jeg det hadde stemt bedre.

Det stod delenr på både ramma rundt og på innsida av rillene på den grillen jeg fikk... Rart ikke du fant noe på din. Men men, blir vel riktig neste gang, kanskje.:)

Da jeg bestilte fikk han opp litt tilleggsinfo, der sto det noe om matt sort og antrasitt. Antrasitt grill med matt sort ramme er jo det du er ute etter, tror det var det jeg bestilte.

Får håpe du finner ut av det, kjipt å gå å vente og så kommer det noe helt annet enn du ventet på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nedre S4 grill med crom ramme og svart plast = 8E0 807 647F 5PV ;)

Nå har jeg også bestilt 8E0 807 647F 5PV, og det skulle være med antrsittgrått gitter og sort ramme... mulig jeg husker litt feil i farten, men mener det var F 5PV...:confused:

jaja, har bestilt ny fra tyskland som er sjekka med delelageret om riktig fargekombinasjon, så får vi se hva slags delenr vi da kommer opp med:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg bestilte fikk han opp litt tilleggsinfo, der sto det noe om matt sort og antrasitt. Antrasitt grill med matt sort ramme er jo det du er ute etter, tror det var det jeg bestilte.

Får håpe du finner ut av det, kjipt å gå å vente og så kommer det noe helt annet enn du ventet på...

Ja, han fikk opp det samma tileggsinfo for min del også, det vi er på sporet av noe riktig. Men om det nå bare det blir pakka riktig nå i Tyskland, så driter jeg i hva slags delenr det er, bare fargene er riktig!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får mine s4 griller i morra.. får tro det bli chrom ramme da.. ;) kan skrive opp dele nr'a i morra om du trenger;)

Hvordan gikk det med grillene dine? Hva ble delenr?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, han fikk opp det samma tileggsinfo for min del også, det vi er på sporet av noe riktig. Men om det nå bare det blir pakka riktig nå i Tyskland, så driter jeg i hva slags delenr det er, bare fargene er riktig!:P

Nå har jeg fått grill, igjen. Som selvfølgelig var FEIL! Fytti f**n! Samma problemet som sist, på pakka står det delenr 8E0 *** F, mens på grillen er det 8E0 *** B.

Er det noen der ute som har kjøpt denne type grill og kan fortelle meg hva som er riktig delenr?:confused:

Går med en tro at det er 8E0 *** F som er den riktige, men er fryktelig forvirra...

P1010115.jpg

P1010117.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.